12 Reacties
3 dagen geleden
Onze zoon van bijna 7 maanden zit ook al een tijdje in de ikea stoel met verkleiner. Gaat super goed. Zit sinds 2 weken ook helemaal zelf los. Hij vindt het fantastisch om tussen ons aan tafel te zitten.
Lag vorige week bij een vriendin in het baby kuipje van stokke en probeerde steeds overeind te komen. Hij wil alles zien
3 dagen geleden
Ja, ik heb ook zó getwijfeld, maar mijn dochter van 6,5 maand zit er nu één week in en nu denk ik: had ik het maar eerder gedaan! Het is ineens zoveel gezelliger aan tafel
3 dagen geleden
Onze dochter zit nog in zo’n stokje kuipje , ze wil wel steeds overeind. Maxicosi vindt ze ook niks 😅
Als ze ligt is ze heel actief met rollen en spelen, maar zitten doet ze nog niet echt. Wel op schoot , maar ze gebruikt haar armpjes nog niet goed als steun om te zitten, hebben jullie dit actief gestimuleerd? Heb het gevoel dat ze anders nog lang niet kan zitten. Misschien wel in het stokke zitje met kussentje?
3 dagen geleden
Yes. Met een kussentje zit ze er al een maand in. Ze kan zichzelf super rechtop houden
gisteren
Ja hoor prima wel met een stoelverkleiner. Het zitten gaat steeds beter en ze vind het ook leuk!
19 uur geleden
Reactie op 3s
Onze dochter zit nog in zo’n stokje kuipje , ze wil wel steeds overeind. Ma ...
Bij ons hetzelfde! Dus wij wachten nog even... Kijk er wel naar uit want lijkt me veel gezelliger en handiger
8 uur geleden
Jaa hier sinds 6 maanden. Ze kan heel goed rechtop zitten en ook zonder hulp. Vind het ideaal met hapjes