20 Reacties
één maand geleden
Easywalker harvey (3) met hoogteadapters voor de wieg.
Al zou ik gewoon in de winkel gaan proberen, iedereen heeft zijn eigen voorkeur qua wagen, het is echt iets heel persoonlijks.
Evt kan je daar eentje uitzoeken en dan kijken of je ze op marktplaats tegenkomt. Anders kan je bij sommigen winkels (zoals babydump en babypark) laagste prijs garantie krijgen. Bestel je nu en laat je laat leveren. Mocht je in de tussentijd de wagen goedkoper tegenkomen (bijvoorbeeld met Black friday), kan je een bewijsje sturen maar de klantenservice en passen zij de prijs voor je aan.
één maand geleden
Ik ben zelf 10 weken zwanger en hier al een paar wegen goed onderzoek naar aan het doen. (Wij zijn ook lang en willen een wagen die wanneer hij ingeklapt is kan blijven “staan”)
Waar ik toch elke keer weer op uit kom zijn de JoolzDay5 en de DubattiTwo. Bij deze laatste is ook het bedje/zitje extra in hoogte verstelbaar en heb je géén losse adapters nodig.
Hopelijk heb je er iets aan 😉succes!
één maand geleden
Wij hebben een cybex wagen. De stang kan lekker hoog. En het voordeel ervan vindt ik dat je kindje ook wat hoger ligt/zit. Anders is het net of je kindje bijna op de grond ligt, vindt ik altijd voor het beeld als je zo lang bent.
één maand geleden
Reactie op Alijn
Uppababy vista 2!
Ja deze hebben wij ook. Rem zit aan de zijkant dus daar kun je ook niet tegenaan stoten met je voeten!
één maand geleden
Wij hebben de espiro miloo gekozen ik ben zelf vrij lang en vind hem heel fijn in gebruik. Bij andere kinderwagens die we hebben uitgeprobeerd vond k vaak dat de kind veeeels te laag lag bij deze vind ik de verhouding heel fijn. Maar ik raadt je zowieso aan om in de winkel verschillende merken en modellen uit te proberen. Wij vonden de assortiment bij babydump erg breedt.