20 Reacties

9 dagen geleden

Wij zijn 1.80 m en hebben een joolz die altijd goed bevallen is

9 dagen geleden

Easywalker! Echt top!

9 dagen geleden

Wij hebben de nuna demi grow (volgens mij nu uit assortiment maar misschien nog via marktplaats), fijne hoge wagen. Ook de bak en het zitje zitten mooi hoog en met adapters nog verder omhoog te zetten eventueel.

9 dagen geleden

Uppababy vista 2!

9 dagen geleden

Easywalker harvey (3) met hoogteadapters voor de wieg. Al zou ik gewoon in de winkel gaan proberen, iedereen heeft zijn eigen voorkeur qua wagen, het is echt iets heel persoonlijks. Evt kan je daar eentje uitzoeken en dan kijken of je ze op marktplaats tegenkomt. Anders kan je bij sommigen winkels (zoals babydump en babypark) laagste prijs garantie krijgen. Bestel je nu en laat je laat leveren. Mocht je in de tussentijd de wagen goedkoper tegenkomen (bijvoorbeeld met Black friday), kan je een bewijsje sturen maar de klantenservice en passen zij de prijs voor je aan.

9 dagen geleden

Reactie op TopperAms

Easywalker harvey (3) met hoogteadapters voor de wieg. Al zou ik gewoon in ...
Oh dank je wel voor de tip☺️

9 dagen geleden

Joolz

9 dagen geleden

Ik ben zelf 10 weken zwanger en hier al een paar wegen goed onderzoek naar aan het doen. (Wij zijn ook lang en willen een wagen die wanneer hij ingeklapt is kan blijven “staan”) Waar ik toch elke keer weer op uit kom zijn de JoolzDay5 en de DubattiTwo. Bij deze laatste is ook het bedje/zitje extra in hoogte verstelbaar en heb je géén losse adapters nodig. Hopelijk heb je er iets aan 😉succes!

9 dagen geleden

Dubatti :)!

9 dagen geleden

Joolz geo 3 is echt top! Kan de stang lekker hoog maken en de wieg is ook echt lekker hoog, als ik in mijn omgeving keek naar andere merken of oudere modellen waren die echt allemaal veel lager

8 dagen geleden

Wij hebben een cybex wagen. De stang kan lekker hoog. En het voordeel ervan vindt ik dat je kindje ook wat hoger ligt/zit. Anders is het net of je kindje bijna op de grond ligt, vindt ik altijd voor het beeld als je zo lang bent.

8 dagen geleden

Reactie op Alijn

Uppababy vista 2!
Ja deze hebben wij ook. Rem zit aan de zijkant dus daar kun je ook niet tegenaan stoten met je voeten!

8 dagen geleden

Thule sleek al jaren blij mee. Wij zijn 1,79 en 1,95 Kan je ook uitbreiden zodat er 2 kindjes in kunnen

8 dagen geleden

Mijn man en ik(200 & 182) kunnen prima achter de Bugaboo donkey5!

8 dagen geleden

Hier ook de uppababy vista2!

7 dagen geleden

Reactie op kb92

Wij hebben de nuna demi grow (volgens mij nu uit assortiment maar misschien ...
Deze hebben wij ook, en super blij mee! Mijn man is 2.02 en ik ben 1.74 en we kunnen hier beiden goed achter lopen! 😊

6 dagen geleden

Hier 100% tevreden van dubatti! Man is 1.95 en vond het perfect, ik ben rond 1.70 en voor mij ook prima!

5 dagen geleden

Stokke 100%

4 dagen geleden

Wij hebben de espiro miloo gekozen ik ben zelf vrij lang en vind hem heel fijn in gebruik. Bij andere kinderwagens die we hebben uitgeprobeerd vond k vaak dat de kind veeeels te laag lag bij deze vind ik de verhouding heel fijn. Maar ik raadt je zowieso aan om in de winkel verschillende merken en modellen uit te proberen. Wij vonden de assortiment bij babydump erg breedt.