17 Reacties

één maand geleden

Ik ben trouwens 6+3☺️

één maand geleden

Herkenbaar. Ik heb de ene dag nergens last van, de andere dag weer wel. Komt echt met vlagen. Ik lees dat meerdere het hebben, dus ik probeer me er niet al te druk om te maken

één maand geleden

Heel herkenbaar. Borsten zijn de ene dag gevoeliger dan de andere dag, op juist weer helemaal weg. Misselijkheid meer niet dan wel. 6+5 weken zwanger. Lees dat het normaal is.... Maar toch blijft het spannend

één maand geleden

Reactie op Zonnetje2612

Ik ben trouwens 6+3☺️
Dit is voor mij ook heel herkenbaar. Sinds vanochtend ook geen gevoelig borsten meer.. Ik ben nu 5+4. Wanneer heb jij je eerste echo?

één maand geleden

Reactie op Moonxxxxxxxxxxxxx

Dit is voor mij ook heel herkenbaar. Sinds vanochtend ook geen gevoelig bor ...
Die heb ik al gehad! Nu een weekje geleden. Ik had klachten die leken op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dus mocht ik langskomen. Gelukkig bleek het vruchtje op de goede plek te zitten. Op 26 september de 8 weken echo😊 en jij?

één maand geleden

Herkenbaar! Ik hou mezelf vast aan het feit dat, zolang ik geen helder rood bloed heb met stolsels, het oké is. De rest zie ik wel bij de echo, anders maak ik mijzelf helemaal gek.

één maand geleden

Reactie op Emmy-

Herkenbaar! Ik hou mezelf vast aan het feit dat, zolang ik geen helder rood ...
Helemaal waar!

één maand geleden

Inderdaad heel normaal, je hormonen schommelen en de ene dag voel je ze erger dan de andere. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook. De ene dag ben ik misselijk en heb ik pijn aan mijn borsten. Dan zitten er zo 1/2 dagen tussen dat ik amper wat voel en daarna komt de klap gewoon weer😂 ik merk vooral dat ik het hoogst last heb als er een nieuwe week in gaat. Dan voel ik mn buik wat, borsten staan dan echt op knappen en dat neemt dan geleidelijk weer wat af. Maar zodra ik weer richting die volgende week ga dan voel ik alles weer. ❤️ Maak je niet te druk! Klachten zeggen niet alles, zolang je geen helder bloedverlies hebt (en zelfs dan is er nog kans). Doe rustig aan🫶🏻

één maand geleden

Reactie op Anne99!

Inderdaad heel normaal, je hormonen schommelen en de ene dag voel je ze erg ...
Lief, dankjewel 🙏

één maand geleden

Reactie op Eef2024

Heel herkenbaar. Borsten zijn de ene dag gevoeliger dan de andere dag, op j ...
Dit heb ik ook! Ben 2/3 dagen misselijk geweest, zere borsten. Voelde me echt zwanger. Uit het niets nu al 2 dagen helemaal weg. Morgen een echo dus ben heel nerveus

één maand geleden

Reactie op Nanamoh

Dit heb ik ook! Ben 2/3 dagen misselijk geweest, zere borsten. Voelde me ec ...
Gek he hoe symptomen je zo bezig houden. Heel veel succes morgen. Laat je wat weten?

één maand geleden

Heb ik ook last van hele week last gehad van misselijkheid en pijnlijke borsten! En vandaag niet misselijk en minder pijnlijke borsten! Kan morgen weer anders zijn! Zolang je geen bloedverlies hebt geen zorgen maken! Volgende week eerste echo hier!🤗

één maand geleden

Reactie op Eef2024

Gek he hoe symptomen je zo bezig houden. Heel veel succes morgen. Laat je ...
Ja enorm frustrerend, ergens weet ik ook wel dat symptomen niks hoeven te zeggen.. maar wanneer je dan helemaal niets voelt, raak ik toch wel een beetje in paniek haha. Dit is mijn eerste zwangerschap, van jou ook? Ja, zeker ik zal een berichtje sturen als ik morgen geweest ben. Als het goed is ben ik morgen 7 weken. Wanneer mag jij voor een echo?

één maand geleden

Reactie op Nanamoh

Ja enorm frustrerend, ergens weet ik ook wel dat symptomen niks hoeven te z ...
Ja ook mijn eerste zwangerschap. Zwanger geworden d.m.v. Ivf. Hier morgen ook precies 7 weken en 19 sept vitaliteitsecho

één maand geleden

Reactie op Eef2024

Gek he hoe symptomen je zo bezig houden. Heel veel succes morgen. Laat je ...
Hoihoi, vandaag de echo gehad en prachtig kloppend hartje gezien! Alles wat helemaal in orde!! Ik ben ook zwanger geraakt middels traject, maar dan via IUI

één maand geleden

Reactie op Nanamoh

Hoihoi, vandaag de echo gehad en prachtig kloppend hartje gezien! Alles wat ...
Waauw wat een super bericht!! Gefeliciteerd