10 Reacties

één maand geleden

Hier nu pas 3+5 maar mega veel rugpijn. Vorige keer volgens mij niet gehad. In de ochtend misselijk. En die herkende ik meteen van de vorige keer😅

één maand geleden

3+5 heel moe en krampjes in mn buik. Veel plassen en hongerig😅

één maand geleden

4+5 moe, kan smiddags wel uren slapen.. veel plassen soms denk ik pff alweer.. rugpijn en volle buik gevoel gelukkig (nog) niet misselijk

één maand geleden

5+3 nu, moe en vooral heeeeeeele pijnlijke boobs! Verder begint de misselijkheid nu soms te komen, vooral dat ik dan honger denk te hebben; ga eten; en dan misselijk wordt. 🤪

één maand geleden

4+3 Opgezette en pijnlijke borsten, veel buikpijn onderin mijn buik en vooral veel stress of alles wel goed gaat……! Verder weinig honger!

één maand geleden

Oja en heel veel plassen!!

één maand geleden

3+6, (maar de knaltest was er haha), ligt misselijk na eten, gevoelige tepels en vooral heel moe. En minder honger. Oh en echt verstrooidm vergeet de hele tijd alles wat ik wilde doen haha

één maand geleden

Ik zit op 4+3, ik heb ook duizeligheid, hartkloppingen, buikpijn, krampen en pijn laag in mijn rug. En jeuk! Maar ik heb al warmte allergie dus dat heeft geloof ik met die doorbloeding te maken. Ik heb ook wat bloedverlies waar ik me zorgen om maak en het is nu weekend dus ik zit echt te wachten op maandag om even de verloskundige of de gynaecoloog te kunnen bellen. Zo spannend allemaal. Ik ben zwanger geraakt via IUI en na zo lang proberen durf ik het gewoon niet zo goed te geloven dat het echt goed gaat komen. Helemaal met het bloedverlies ook erbij..

één maand geleden

Hier 4+5. Ook soms wat last onder in mn buik maar valt reuze mee. Gelukkig vooralsnog niet misselijk. Wel moe, maar wisselt met de dag. En gevoelige borsten, oh my. De duizelingen en hartklopping met opstaan komt ws doordat de bloeddruk dan wat lager wordt. Niet te snel opstaan dus 😉