5 Reacties

7 dagen geleden

Ik zelf heb dit nog nooit meegemaakt maar wel mensen in mijn omgeving waarvan er werd verteld dat het een miskraam zou worden of dat het hartje was gestopt.. en ook een pil meegekregen om de miskraam op te wekken maar gelukkig niet ingenomen. later bleek dat het gewoon nog te vroeg was en dat het hartje later wel ging kloppen. Dus alles kan.. ik hoop voor jou dat het hetzelfde zal zijn en dat je later alsnog de hartjes zal zien kloppen.

7 dagen geleden

Jeetje wat een verhaal zeg. Wel goed dat je je gevoel bent gevolgd en toch even hebt gewacht! Voorgevoel kan zosterk zijn soms, en wil natuurlijk geen valse hoop geven, maar hoop zo voor je dat dat er niet voor niets was. ♡ duimen voor je maandag!

7 dagen geleden

Jeetje wat een spanning zal je nu voelen.. wat een verhaal.. ik ken het zelf niet maar ik zou echt zeggen wacht rustig af! En luister naar je gevoel! Je kan die pil altijd nog innemen. Geen haast. Ik zou echt afwachten of de hartjes wel nog gaan kloppen (als het klopt dat je 6 weken bent is het logisch dat ze nog niet kloppen!). Afwachten wat er nog gaat gebeuren: en het klinkt ook alsof ze wel gegroeid zijn dus! Geen overhaaste beslissingen nemen 😘 en echt luister naar je eigen gevoel!!! Dat heeft meestal gelijk!

7 dagen geleden

Pfoeh wat een rollercoaster zeg! Ik heb geen ervaring met jouw situatie, maar wel met wachten, waarin je hoofd je probeert voor te bereiden op slecht nieuws, maar je hart blijft hopen op het wonder 🧡 Heel veel sterkte in deze onzekere dagen en hopen op dat wonder komende maandag 🤞

7 dagen geleden

Jeetje wat heftig! Vreselijk dat wachten in onzekerheid. Wanneer had je een positieve zwangerschapstest? Volgens mij zou 3,5 week na de test een hartje moeten kloppen. Maar wij zijn allemaal geen gynaecoloog natuurlijk dus goed om niet direct medicatie te nemen maar een weekje af te wachten nog. Heel veel sterkte met deze dagen 🍀