Ik heb zelf nog niet geshopt voor de baby, dat doen andere wel haha. Alleen samen met mijn zoon van 10 een knuffeltje voor de baby gekocht. Verder hebben we al sokjes en rompertjes gekregen van mijn schoonzusje en collega’s van mijn vriend
Je mag gewoon kopen wanneer je wil!
Alleen als je nu al vanalles koopt, moet je later dingen laten liggen. Of je koopt gewoon veel te veel spullen.
Maak anders een uitzetlijst en streep af als je iets koopt. Er zijn naast kleding nog een heleboel andere dingen te kopen (bedje, wiegje, kinderwagen, autostoel, verzorgingsspullen), ook heel leuk om allemaal te regelen!
Wij zijn dezelfde datum uitgerekend, wat leuk! Haha, ik snap je volledig. Wij wachten zelf nog even aangezien wij al een dochtertje hebben en eerst willen weten of we veel andere kleding enzo moeten gaan kopen, aangezien we voor haar veel roze kleding hebben.
Ik ga pas spullen kopen zodra we weten wat het geslacht is. We hebben al een dochter en heb ontzettend veel bewaard van haar, mochten we weer een meid krijgen dan is het alleen de balans opmaken wat we nog nodig hebben🙈🤣
Ik heb gister al wat rompertjes gehaald, HEMA had op alle rompers 30% korting dus ik kon het niet laten liggen. Wij weten sinds vandaag het geslacht dus kunnen nu ook wat gerichter shoppen, al zijn wij heel erg van de natuurlijke kleuren, beige etc.
Ik shop pas tegen het einde aan. Bij de vorige zwangerschap is ons zoontje extreem dysmatuur geboren. De eerste kleertjes paste hij pas na 3 maanden. Hals over kop nog maat 44 aangeschaft die ook te groot waren. Ik wacht even af wat deze gaat doen.
Ik ben bijna 14 weken en heb al best veel kleding (pakjes, rompertjes, sokjes) gekocht en ook al wat cadeautjes gekregen. Steeds na een goede echo kopen we wat leuks voor de kleine, om te vieren dat hij/zij goed groeit 😍
Gewoon lekker doen wat voor jou goed voelt!