9 Reacties

9 uur geleden

Ik ben nu 11+5 en loop al weken in zwangerschapskleding. Ik denk dat je er niet aan gaat ontkomen. Want van het opgeblazen gevoel gaat daarna je kindje boven je schaambod uitgroeien en passen je broeken ook niet meer.

8 uur geleden

Hier ook laatste spijkerbroek in gebruik die nog enigzins past...🫣 Afgelopen weekend flink geweest shoppen..😉 Wel lastig met bh's , merk dat ik support in de nacht mis..

7 uur geleden

Hier pas ik m’n broeken sinds week 7 al niet meer. Ik loop heerlijk in lange jurken en rokken.

6 uur geleden

Mijn BH’s passen ook niet meer. Ik heb een BH gekocht bij Prénatal van cariwell. Hier zit een gelbeugel in. Dus wel steun maar niks knellends. Denk dat zit zelfs lekker zit voor de dames die het ‘s nachts nodig hebben!

6 uur geleden

Eigen kleding zit niet lekker meer en zwangerschapskleding is nog te groot.. het is een ware hel 😭

5 uur geleden

Hier ook die broeken.. gelukkig had ik nog wat zwangerschapskleding van de vorige zwangerschappen.. en inmiddels een aantal nieuwe aangeschaft. Dat zit in ieder geval een stuk beter dan “mijn eigen” broeken 🤣

5 uur geleden

Ik kan echt geen zwangerschapsbroek aan naar mijn werk. Ze weten het daar nog niet en ben bang dat ze dat zien.

5 uur geleden

Ik had er veel last van in week 6 tot 10, nu op 11 weken en kan m'n eigen broeken weer aan. Ik had bij shein een paar vergroters gezien, die doe je om de knoop van je broek en dan door t knoopgaatje, misschien is dat n oplossing.

5 uur geleden

Ugh ja drama.. ik ben heb een kleine cup dus ik kom weg met sportbh's. Maar tops met een wat lager uitgesneden hals zijn al geen optie meer.. ik draag alleen nog pantalons/stretchbroeken en jurken nu. Heb 1 spijkerbroek die past omdat ik ooit een maat te groot had gekocht en niet op tijd had teruggestuurd, dus dat is een bonus 🤣. Maar elke ochtend weer een gedoe voor je kast wat je aan moet.....