20 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op robyn2001
Ik zet ongeacht hoeveelheid de wasmachine aan. Puur omdat ik het vind stink ...
En dan op 60 graden? Want dat is dan toch een duur grapje?
7 maanden geleden
Ik doe het eerst onder de kraan afspoelen en eventueel beetje met de handwassen en dan in de wasmachine
7 maanden geleden
Ik doe echt vieze doeken enz met poep in een emmer met koud water en zout en dan was ik het mee als de wasmachine aangaat op 60 graden.
7 maanden geleden
Zoals genoemd, emmertje water!
En als je ergens bent, even nat maken en in een zakje (krijg je de vlekken er ook beter/makkelijker uit in de was)
6 maanden geleden
Ossenhal op de vlek (gewoon zo'n stuk zeep gekocht, kun je de plek inzepen), en dan in een emmer koud water..bij de eerstvolgende was met de goede kleur gaat ie dan mee. Maar heel eerlijk, doe dit alleen bij de mooie pakjes of onze goede kleding. De rest is gewoon 'boeiend' haha
6 maanden geleden
Op de rand van de wasmand laten drogen tegen schimmel.
Daarna warm wassen, veertig of zestig met een (koude) voorwas. Eventueel met ossengal voor het drogen eerste beetje ervanaf spoelen, mocht daar tijd en ruimte voor zijn met 2 kids 🤪 verder redden wat er te redden valt.
En borstvoedingspoep verkleuring en spuug lost als sneeuw voor de zon op, dus buiten in de zon laten drogen om te bleken.
6 maanden geleden
Reactie op MenF23
Voor de mensen die het niet weten (zoals ik tot 5 weken geleden 🤪). Er bes ...
Haha ik vind die vloeibare zo onhandig 🤣 dat blok kun je precies dat vlekkie goed zepen (heb zon fles dat je ook gelijk de plek kan insmeren, maar die dop gaat altijd stuk bij mij habaha)
6 maanden geleden
Reactie op babysparkles
Haha ik vind die vloeibare zo onhandig 🤣 dat blok kun je precies dat vlekk ...
Haha verschil moet er wezen!: Ik vind het juist onhandig als je de vlekken op alle kleding moet zoeken 😂 Gewoon hoppa alle kleding met vlekken in 1 emmer en zo'n dop van die vloeibare erbij