30 Reacties

één maand geleden

Eindelijk zie ik Limburg voorbij komen haha! Ik ben Chayenna, 27 jaar, ook getrouwd en nu 13w en 4 dagen zwanger van ons eerste kindje🥰

één maand geleden

Gefeliciteerd!! Hoe voel je je?

één maand geleden

Reactie op Devenyyy

Gefeliciteerd!! Hoe voel je je?
Ik voel me prima, gelukkig! Ik heb vandaag de 13 weken echo gehad die was goed en ik had vorige week de uitslag van de nipt test en die was gelukkig ook goed. En bij jou?

één maand geleden

Reactie op chayy132

Ik voel me prima, gelukkig! Ik heb vandaag de 13 weken echo gehad die was ...
Gelukkig!! Fijn dat allebei goed zijn. Ik heb vandaag bloed geprikt voor de nipt dus nu even hopen dat alles goed gaat. Ik vind deze zwangerschap veel zwaarder dan de eerste. Ben ook veel misselijker. Dus hoop dat dat een teken is dat ik een meisje krijg 😜

één maand geleden

Reactie op Devenyyy

Gelukkig!! Fijn dat allebei goed zijn. Ik heb vandaag bloed geprikt voor de ...
Oke nu hopen dat bij jou ook alles in orde is, maar dat zal wel goed komen! Oh wat gek dat het dan anders kan zijn haha. Hier gelukkig niet veel last van misselijkheid gehad dus misschien wordt het dan een jongen😋

één maand geleden

Heb jij wel al een geslachtsecho ingepland?

één maand geleden

Van waar in Limburg zijn jullie 🤗

één maand geleden

Hey! Ik ben Magdalena, 25 jaar, getrouwd, dochter van net 2 jaar en nu zwanger van nummer 2 😍

één maand geleden

Reactie op Lau_1992

Valkenburg!

één maand geleden

Tegelen! (Ik kan helaas niet op jullie berichtjes reageren dan sluit de app af heel vervelend)

één maand geleden

Reactie op Devenyyy

Heb jij wel al een geslachtsecho ingepland?
Jaa nu zaterdag in belgië, daar kan het al met 14 weken!

één maand geleden

Reactie op Lau_1992

Kerkrade en jij?

één maand geleden

Ik 5 november gewoon in Nederland (dan ben ik 12 weken en paar daagjes) wel aan de hand van de nub (80% zeker) en dan met 16 weken de echte geslacht echo

één maand geleden

Reactie op Devenyyy

Ik 5 november gewoon in Nederland (dan ben ik 12 weken en paar daagjes) wel ...
Ahh dat is ook niet meer lang! Ja ze konden vandaag bij mijn 13 weken echo ook al zien wat het is maar ze mochten niet zeggen wat het was omdat het medische echo was.

één maand geleden

Vind dat zo vervelend dat ze dan niks mogen zeggen haha. Heb je het zelf niet kunnen zien?

één maand geleden

Reactie op Devenyyy

Vind dat zo vervelend dat ze dan niks mogen zeggen haha. Heb je het zelf ni ...
Nee helaas niet😔

25 dagen geleden

Hi, kent een van jullie een taartenbakster voor de gender reveal cake? Het liefst iemand die dezelfde dag nog de taart kan maken? Ik woon sinds kort in Heerlen en ken nog niks.

25 dagen geleden

Hoi dames! Ik ben Laura en ik ben 37 jaar. Ik kom uit Heerlen en ben (bewust) alleenstaande mama. Ik heb momenteel al een zoontje van 3 en nu 12+3 zwanger van mijn tweede. Uitgerekend op 10 mei! Ik voel me echt zwaar beroerd al sinds het begin en iedere dag hoop ik dat het een beetje beter wordt, maar bij de eerste ook 9 maanden slecht gevoel dus ik vrees ervoor 🥴. Leuk om hier wat te kletsen samen!

25 dagen geleden

Reactie op Ajliccc

Hi, kent een van jullie een taartenbakster voor de gender reveal cake? Het ...
Ik weet alleen bakkerij Voncken die maken die taarten maar geen idee of het dezelfde dag is.

25 dagen geleden

Ik weet dat het hier eigenlijk niet mag, maar ik heb ook een appgroep met mama’s uit Limburg gemaakt. Mocht iemand daar in willen stuur me even een privé berichtje