34 Reacties

茅茅n maand geleden

Hoi hoi, misschien leuk om hier (nogmaals) even voor te stellen? Ik ben 27 en wij verwachten als alles goed gaat eind mei ons eerste kindje 鉂わ笍. Erg spannend allemaal!

茅茅n maand geleden

Jaa haha wat een toeval h猫! Ik ben 33, woon momenteel nog in Amsterdam maar verhuis in 2025 naar Assendelft (m鈥檔 vriend zegt stug Krommenie maar het is toch echt Assendelft). Ik ken daar nog niet heel veel mensen dus ben van plan om de eventuele zwangerschapcursussen (nog geen idee of ik die echt ga doen hoor) ook alvast daar te gaan doen om zo ook misschien wat nieuwe contacten op te doen 馃槉.

茅茅n maand geleden

Hi! Ik ben 30 jaar woon in Assendelft met mijn man en verwachten hopelijk 7 mei ons eerste kindje! 25 september de eerste echo 馃崁

茅茅n maand geleden

Reactie op JoleneJolene

Jaa haha wat een toeval h猫! Ik ben 33, woon momenteel nog in Amsterdam maar ...
Hahah ja is echt een verschil! Laat de echte Assendelvers dat maar niet horen dat die het Krommenie noemt 馃槣leuk welkom alvast in de Zaanstreek!

茅茅n maand geleden

Reactie op xlauraa146

Hahah ja is echt een verschil! Laat de echte Assendelvers dat maar niet hor ...
Hahahah nou het is ook nog eens in Saendelft dus dat is volgens de echte Assendelvers ook nieteens echt Assendelft toch? 馃槈

茅茅n maand geleden

Reactie op JoleneJolene

Hahahah nou het is ook nog eens in Saendelft dus dat is volgens de echte As ...
Ik ben getrouwd met een echte Assendelver (hebben zelfs een Assendelftse vlag aan de gevel) en kan inderdaad bevestigen dat ze dat geen echt Assendelft noemen馃檴

茅茅n maand geleden

Reactie op xlauraa146

Hi! Ik ben 30 jaar woon in Assendelft met mijn man en verwachten hopelijk 7 ...
Spannend, ik ook 25 sept de eerste echo! Ik heb gister alvast een beetje zitten kijken naar kinderopvang in Assendelft maar weet eigenlijk helemaal niet waar ik op moet letten 馃槀. Hebben jullie toevallig al tips voor een fijne opvang?

茅茅n maand geleden

Haha wat grappig, wist dit ook allemaal niet hoor! Maar wij wonen niet in Krommenie, maar dorpje Limmen. Maar ik dacht dat is zo dichtbij jullie uit Krommenie en Assendelft 馃

茅茅n maand geleden

Reactie op JoleneJolene

Spannend, ik ook 25 sept de eerste echo! Ik heb gister alvast een beetje ...
Wat is jullie uitgerekende datum ongeveer? :)

茅茅n maand geleden

Reactie op tess1771

Wat is jullie uitgerekende datum ongeveer? :)
7 mei! Ben nu 7.3 馃ぐ馃徏

茅茅n maand geleden

Reactie op JoleneJolene

Spannend, ik ook 25 sept de eerste echo! Ik heb gister alvast een beetje ...
Spannend! Nog een paar daagjes! Voor opvang geen idee wij hebben de luxe dat ik partime werk en de rest opgevangen kan worden door familie.

茅茅n maand geleden

Reactie op JoleneJolene

Hahahah nou het is ook nog eens in Saendelft dus dat is volgens de echte As ...
Ik woon ook in Saendelft! Nu een paar jaartjes en ik kom uit Bunschoten-Spakenburg Ik ben nu 5 weken. Bij welke verloskundige zitten jullie?

茅茅n maand geleden

Reactie op tess1771

Wat is jullie uitgerekende datum ongeveer? :)
Volgens eigen berekening 13 mei! Vandaag 6+4. Wat is die van jou?

茅茅n maand geleden

Reactie op Riri7

Ik woon ook in Saendelft! Nu een paar jaartjes en ik kom uit Bunschoten-Spa ...
Wat leuk! Heb je je draai kunnen vinden in de Zaanstreek? Ik zit zelf nu nog bij een verloskundige hier in Amsterdam maar ben wel benieuwd naar jouw ervaring daar (alvast voorsorteren voor de eventuele tweede, ja I know lekker voorbarig haha).

茅茅n maand geleden

Reactie op JoleneJolene

Wat leuk! Heb je je draai kunnen vinden in de Zaanstreek? Ik zit zelf nu ...
Zeker! Maar dat komt ook omdat mijn vriend hier al woonde. Heb hier nieuwe vriendschappen opgebouwd maar niemand is helaas nog bezig met kinderen. Lijkt me dus heel leuk om meer contact te krijgen met mensen die in dezelfde levensfase zitten (en ook als ons kind vriendjes heeft van dezelfde leeftijd)

茅茅n maand geleden

Reactie op JoleneJolene

Volgens eigen berekening 13 mei! Vandaag 6+4. Wat is die van jou?
Ahh oke! Ja wij 26 mei, maar inderdaad volgens eigen berekening dus ben benieuwd

茅茅n maand geleden

Misschien nog een beetje vroeg, maar gaan jullie iets van zwangerschapsyoga/cursus/sport doen?

茅茅n maand geleden

Reactie op JoleneJolene

Misschien nog een beetje vroeg, maar gaan jullie iets van zwangerschapsyoga ...
Ik ben wel ge茂nteresseerd in zwangerschapsyoga! Ik weet alleen niet waar dat kan

茅茅n maand geleden

Reactie op Riri7

Ik ben wel ge茂nteresseerd in zwangerschapsyoga! Ik weet alleen niet waar da ...
Zwangerschapsyoga lijkt mij ook wel wat denk ik! Ik woon in Limmen en in Castricum heb je er heel wat, bijvoorbeeld deze:: https://www.jodiyoga.nl/jodi-yoga-mama/. Maar misschien in Krommenie zelf ook wel, dat weet ik niet.

茅茅n maand geleden

Hebben jullie eigenlijk al last van veel kwaaltjes?