34 Reacties

één maand geleden

Nee nauwelijks! Had in het begin hele gevoelige borsten maar dat wordt steeds minder. En ben sommige dagen wat vermoeider, maar dat is het. Jij?

één maand geleden

Reactie op JoleneJolene

Nee nauwelijks! Had in het begin hele gevoelige borsten maar dat wordt stee ...
Ik precies hetzelfde! Eerst gevoelige borsten en nu alleen af en toe vermoeidheid

één maand geleden

Reactie op JoleneJolene

Nee nauwelijks! Had in het begin hele gevoelige borsten maar dat wordt stee ...
Ja hier hetzelfde! Heb alleen wel echt heeel veel puistjes waar ik dat voorheen echt alleen paar dagen voor menstruatie had. En de vermoeidheid inderdaad maar verder bijna niets 😅 Toch fijn om te horen dat ik niet de enige ben!

één maand geleden

Ik echt extreme misselijkheid! Heb nu pilletjes ervoor maar toch soms nog echt aan de bank gekluisterd. Nergens trek in 🤢 borsten zijn bij mij af en toe gevoelig.

één maand geleden

Hee dames. Ik heb vandaag bij m’n eerste echo slecht nieuws gehad 😢. Het dooierzakje was leeg dus helaas miskraam en nu wachten tot het er allemaal uit komt. Erg verdrietig maar het is niet anders. Veel geluk allemaal met jullie zwangerschap! ❤️

één maand geleden

Reactie op JoleneJolene

Hee dames. Ik heb vandaag bij m’n eerste echo slecht nieuws gehad 😢. Het d ...
Pffff heel veel sterkte ☹️

één maand geleden

Reactie op JoleneJolene

Hee dames. Ik heb vandaag bij m’n eerste echo slecht nieuws gehad 😢. Het d ...
Oh nee!! Heel veel sterkte!😪 Hoop voor je dat het dan snel uit zichzelf op gang komt.

één maand geleden

Reactie op JoleneJolene

Hee dames. Ik heb vandaag bij m’n eerste echo slecht nieuws gehad 😢. Het d ...
Dat meen je niet, heel veel sterkte meis ❤️ Hoop dat het inderdaad vanzelf op gang komt en je daarna zwanger mag raken en alles goed gaat 😘

één maand geleden

Reactie op JoleneJolene

Hee dames. Ik heb vandaag bij m’n eerste echo slecht nieuws gehad 😢. Het d ...
Wat een vervelend nieuws zeg… veel sterkte gewenst.. 🥰

één maand geleden

Reactie op xlauraa146

Ik echt extreme misselijkheid! Heb nu pilletjes ervoor maar toch soms nog e ...
Ahh ook vervelend!! Sinds wanneer begon bij jou de misselijkheid? Hopelijk gaat t met de pilletjes wat beter 🤞

één maand geleden

Reactie op xlauraa146

Ik echt extreme misselijkheid! Heb nu pilletjes ervoor maar toch soms nog e ...
Ik ook sinds gisteravond extreem misselijk. Lig nu met migraine in bed. Hoeveel weken ben jij?

één maand geleden

Reactie op tess1771

Ahh ook vervelend!! Sinds wanneer begon bij jou de misselijkheid? Hopelijk ...
Misselijkheid begon bij mij met 5.5 echt extreem. Nu 8.3! Ja pilletjes werken inmiddels echt goed! Gisteren weer een avond maaltijd kunnen eten en krijg langzaam weer trek in eten!

één maand geleden

Reactie op Riri7

Ik ook sinds gisteravond extreem misselijk. Lig nu met migraine in bed. Hoe ...
Aah ook vervelend! Ik ben nu 8.3!