44 Reacties

één maand geleden

Heel leuk! Hallo allemaal, wij wonen in wijchen, super leuk eindelijk wat mensen dichtbij! Ik ben 19, mijn vriend is 20 en zijn is verwachting van ons 1e kindje. Ben nu 8+2 weken zwanger en heb komende woensdagavond de 1e echo, super spannend!!

één maand geleden

Reactie op Manninie

Wat goed! Ik had vandaag ook een goede echo, heel erg fijn en ook een beetj ...
Ja heb ik ook nog steeds wel hoor, zit er écht iets in mn buik?!😂

één maand geleden

Reactie op MotherToBe

Heel leuk! Hallo allemaal, wij wonen in wijchen, super leuk eindelijk wat m ...
Spannend! Heel veel plezier en succes alvast 🍀

één maand geleden

Hebben jullie ook al last van (erge) kwaaltjes?

één maand geleden

Reactie op Lori97

Spannend! Heel veel plezier en succes alvast 🍀
Dankjewel!🥰 Jullie ook allemaal heel veel geluk toegewenst🍀🌸

één maand geleden

Reactie op Lori97

Hebben jullie ook al last van (erge) kwaaltjes?
Hier van alles een beetje. Hele dag door beetje misselijk, soms best last van buikkrampen en aan einde van de dag wel echt moe. En soms een beetje labiel haha. Jij erger last?

één maand geleden

Ik woon in Hernen en ben 38. Ben nu 7+5 en heb een dochtertje van bijna 7 maanden. Aanstaande dinsdag de eerst echo… willen (net als bij de eerste) het geslacht niet weten! Iedereen fijne zwangerschap gewenst!

één maand geleden

Reactie op Lori97

Hebben jullie ook al last van (erge) kwaaltjes?
Ja vond het aan het begin wel even pittig! Vanaf week 5/6 gelijk heel misselijk en moe. Elke ochtend wel een keer overgeven en vond het best lastig de werkdag goed door te komen. Inmiddels sinds een paar dagen suprimal en daarmee gaat het een stuk beter :) ben momenteel een weekje in Dublin voor een congres en alles blijft redelijk stabiel dus dat is heel fijn haha 🤢

één maand geleden

Leuk! Ik woon in Nijmegen. Heb 2 kindjes. Een meisje van 5 en een jongen van 9 maanden. En nu 5 weken zwanger van nummer 3, ik heb 17 oktober de eerste echo 😊

één maand geleden

Wat leuk om allemaal te horen. Wij hadden vandaag weer een echo ivm aanhoudende buikpijn en bloedverlies in vlagen. Alles zag er heel goed uit voor de termijn en ze zag duidelijk een prille zwangerschap!

één maand geleden

Hi mommy’s. Hier ook uit Nijmegen. 26 jaar en zwanger van de eerste. Vandaag 8 weken zwanger. 1,5 week geleden eerste echo gehad en er was een goed kloppend hartje te zien. Over drie weken termijnecho dus ben benieuwd. Ben wel ontzettend vermoeid en misselijk. Eet ook super slecht en heb nergens zin in. Soms goede dagen tussen maar die zijn op 1 hand te tellen.

25 dagen geleden

Vraagje zijn jullie al bezig met regelen van kraamzorg en opvang en hoe pakken jullie dit aan qua kiezen waar je voor wilt gaan?

25 dagen geleden

Reactie op Manninie

Vraagje zijn jullie al bezig met regelen van kraamzorg en opvang en hoe pak ...
Voor mij is het de derde dus ik weet al wel welke opvang ik wil.. mijn zoontje gaat daar nu ook heen! Ik zou wel op tijd inschrijven want de dagen zoals maandag dinsdag donderdag zijn meestal heel erg gewild en er zijn maar bepaald aantal plekken voor baby’s.. Qua kraamzorg mijn moeder werkt bij kraamzorg gelderland zuid dus die keuze is ook makkelijk haha!

25 dagen geleden

Reactie op Manninie

Vraagje zijn jullie al bezig met regelen van kraamzorg en opvang en hoe pak ...
Vooral gewoon heel veel verschillende kinderopvang bezoeken en luisteren naar je gevoel!

23 dagen geleden

Reactie op Manninie

Vraagje zijn jullie al bezig met regelen van kraamzorg en opvang en hoe pak ...
Wij dachten daar beetje mee te beginnen na de eerste echo

23 dagen geleden

Wij gaan het er wss met de termijnecho over hebben met de verloskundige, hebben wel al info folders meegekregen voor kraamzorg en ze zei dat het wel al verstandig was ons te oriënteren ivm hoeveelheid plekjes die ze hebben

23 dagen geleden

Reactie op MotherToBe

Wij gaan het er wss met de termijnecho over hebben met de verloskundige, he ...
Dit was reactie op de kraamzorg vraag😇

23 dagen geleden

Wij hebben ook gekozen voor Gelderland zuid. En hebben nu de ongeboren baby al ingeschreven bij de opvang. Het duurt soms echt ruim een jaar voordat je aan de beurt bent, dus als je nu kunt inschrijven zou ik het doen.

18 dagen geleden

Dank voor de input! Wij zijn ook voor Gelderland zuid gegaan. Qua opvang zijn we er nog niet helemaal uit maar ga maandag wel even wat rondbellen

15 dagen geleden

Goedemiddag! Wij hebben zojuist onze derde echo gehad ivm bloedverlies en krampen, en deze liet een embryo zien van ruim 5mm met een goed kloppend hartje!