72 Reacties

één maand geleden

Groningen 🥰

één maand geleden

Reactie op kiimm25

Wat leuk! Onze dochter is van augustus’22
Wat toevallig! Superleuk

één maand geleden

Alkmaar hier! En ik verwacht mijn tweede kindje ❤️

één maand geleden

Reactie op Romana91

Alkmaar hier! En ik verwacht mijn tweede kindje ❤️
Leuk! Ik woon ook in Alkmaar en verwacht ook mijn tweede kindje😊

één maand geleden

Reactie op Rose95

Leuk! Ik woon ook in Alkmaar en verwacht ook mijn tweede kindje😊
Wat leuk inderdaad! Wanneer ben je uitgerekend en hoe oud is je eerste kindje? ☺️

één maand geleden

Reactie op Romana91

Wat leuk inderdaad! Wanneer ben je uitgerekend en hoe oud is je eerste kind ...
19 mei en mijn dochter is 5 jaar en jij?

één maand geleden

Reactie op Rose95

19 mei en mijn dochter is 5 jaar en jij?
18 mei! En mijn zoon is 3 jaar. Zitten we lekker naast elkaar met de datums 🤭

één maand geleden

Hoi meiden, Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie het al aan iemand verteld? En hoe hebben jullie dat gedaan of hoe willen jullie dat doen?

één maand geleden

Kom ook uit NH🩷

één maand geleden

Reactie op kiimm25

Hoi meiden, Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie het al aan iemand vert ...
Opzich gaat het wel goed, wel heel moe en moet elke dag slapen overdag, veel krampjes in me buik en echt zere tepels, ook heb ik enorm vermoeide en zere benen aan het end van de dag. De misselijkheid is gelukkig minder geworden. Wij hebben het nog niemand verteld en gaan dat pas doen na de 1e echo 16 oktober, we gaan dat weekend daarna eten met het hele gezin + opa van mijn partner en willen het dan aan hun vertellen. Aan mijn ouders wil ik het misschien vertellen door middel van een fotoboek van de vakantie met een foto van de testen, dit gaven ze aan ons als cadeautje voor onze reis naar IJsland en daar ben ik ook zwanger geraakt.

één maand geleden

Reactie op kiimm25

Hoi meiden, Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie het al aan iemand vert ...
Heb een filmpje van ons gemaakt hoe we mekaar leerden kennen, uit eten leuke momenten aan het einde kwam de test foto en baby voetje.En me vriendin over de app ze zat in de bus ze kon niet schreeuwen zei ze😄 gelijk gebeld na het uitstappen. ik ga ook nog even wachten denk na 12 e week🌸🍃

één maand geleden

Vandaag de 1e echo gehad! Iets terug gezet naar 7+6 ipv 8+3 maar dat kon met de termijnecho nog weer veranderen had ze het over. Heel bijzonder om te zien! 🩷🩵

één maand geleden

Wij hebben het inmiddels heel aantal mensen verteld, na de vitaliteitsecho. Aankomende weekend verder vertellen.

één maand geleden

Ik kom ook uit Noord Holland en verwacht ons eerste kindje 🥰

25 dagen geleden

Super leuk! Ik woon in Zoutkamp. Toevallig meer die in de buurt wonen 🥰

22 dagen geleden

Hoi hoi, ik kom ook uit noord Holland, Middenmeer. We zitten nu ongeveer op 9 weken. Mijn eerste, mijn vriend heeft al een dochter van 8 (bijna 9) Ik had nooit verwacht dat zwangerschap al deze gevoelens en kwaaltjes mee kon brengen.. ik was toch altijd wel de, je bent zwanger je bent niet ziek “typen”.. maar daar kom ik hard van terug 😅 Inmiddels hebben we het de naasten allemaal verteld! Hele leuke reacties ❤️

22 dagen geleden

Reactie op lizzzzy

Wat leuk Ik kom uit Purmerend en 2 weekjes geleden erachter gekomen dat we ...
Aaaa leukk, ik kom ook uit purmerend, ook zwanger van mijn 2e ☺️

22 dagen geleden

Purmerend, verwachting van 2e kindje 🤍

22 dagen geleden

Hoi! Ik kom uit Heerhugowaard ben 28 jaar en verwacht mijn eerste kindje! Ik ben ongeveer 7 weken zwanger en 9 okt hebben we de eerste echo. We hebben het nog aan niemand verteld dus ik probeer mijn mond te houden maar dat is zoooo moeilijk....

22 dagen geleden

Reactie op WonderlijkeLelie145163

Hoi! Ik kom uit Heerhugowaard ben 28 jaar en verwacht mijn eerste kindje! I ...
Zo spannend he! Ik kom uit langedijk. Lekker dicht bij elkaar haha!