145 Reacties

één maand geleden

Ik heb woensdag de eerste echo. Naar eigen berekeningen zou ik ook 11 mei zijn uitgerekend

één maand geleden

Wij hebben donderdag eerste intake en gelijk een echo. 9 mei uitgerekend. Ben super benieuwd!

één maand geleden

Omg nu al! Hoe leuk!! Hier ook 11 mei uitgerekend maar eerste echo pas 1 oktober! 😭 Hartje zien kloppen?😍

één maand geleden

Zelf berekende datum is 13 mei, maar over 2 weekjes pas de eerste echo.

één maand geleden

Reactie op Debbbbbb

Omg nu al! Hoe leuk!! Hier ook 11 mei uitgerekend maar eerste echo pas 1 ok ...
Jaa, wij hadden een beetje een gekke week, vorige week eerste echo, want we zouden dan 7 weken zijn. Alleen die was niet goed, vruchtzakje veel te klein en geen hartje/ vruchtje zichtbaar. De verloskundige zei: 'hou maar rekening dat dit een missed abortion is, we maken volgende week opnieuw een echo en dan bespreken we verder alles. Omdat mijn cyclus na mijn vorige zwangerschap nog niet normaal was, was het lastig in te schatten hoe ver ik zou zijn en op de echo leek het het beeld van 5 weken. Wij dus een week lang in spanning verwachtend dat we slecht nieuws zouden horen vandaag. We komen binnen en de vk vraagt hoe het gaat, nou ja niet goed ben zo verschrikkelijk misselijk. Dat is volgens haar positief en maakt gelijk de echo en zegt ze eigenlijk gelijk. 'Oh dit ziet er anders uit als vorige week. Het is gegroeid en ik zie een klein vlekje met een kloppend hartje.' We waren vorige week gewoon nog heel erg vroeg. Ik ben dus nu 6+1 weken zwanger😍

één maand geleden

30 september de eerste echo en ik ben 11 mei uitgerekend! Heel spannend

één maand geleden

Ik ben 8 mei uitgerekend van mijn 2e kindje. Heb volgende week vrijdag mijn eerste echo. Verwacht niet dat de datum aangepast gaat worden, want ik ben zwanger geworden middels een ICSI traject en dan ligt de datum eigenlijk wel vast. Daarna ga ik het ook gelijk vertellen aan iedereen. Want mijn buik is MEGA aan het groeien. Kan het nu al amper verborgen houden...

één maand geleden

Hoi! Hier ook 9 mei uitgerekend en volgende week donderdag de eerste echo. Voor ons is het de eerste. Heel spannend allemaal!

één maand geleden

Zelf uitgerekende datum is 13 mei, 1 oktober pas de eerste echo omdat we momenteel op vakantie zijn tot 27 september. Eind juli hebben we een miskraam gehad dus deze keer vinden we het extra spannend! 🙏🏻.

één maand geleden

Eerste keer, 13 mei als ik het zelf terug reken. 26-9 de eerste echo heel spannend allemaal denk dat dan pas het besef komt.

één maand geleden

Uitgerekend 8/9 mei volgens eigen berekening. Vanochtend eerste afspraak bij de VK gehad (intake) en volgende week maandag eerste echo. Heel erg spannend en leuk!

één maand geleden

Reactie op Yaar0323

Jaa, wij hadden een beetje een gekke week, vorige week eerste echo, want we ...
Ah wat een spannende week moet dat geweest zijn zeg, jeetje! Super fijn dat het allemaal goed is en jullie een kloppend hartje hebben gezien!😍 ik ga nog geduldig 2 weken wachten 😂🤞🏻

één maand geleden

Volgens eigen berekening 7 mei uitgerekend. Wij hebben woensdag de eerste echo. Na twee miskramen dit jaar hopen we dat het dit keer goed gaat!🥰

één maand geleden

Reactie op Debbbbbb

Ah wat een spannende week moet dat geweest zijn zeg, jeetje! Super fijn dat ...
Ja was mega spannend! Ahh zo spannend, hoeveel weken ben je dan?

één maand geleden

Reactie op Yaar0323

Ja was mega spannend! Ahh zo spannend, hoeveel weken ben je dan?
6 weken en 1 dag 🤗

één maand geleden

Volgens eigen berekening 8 mei, en a.s. maandag de eerste echo bij 7+4. Ben benieuwd hoe ver ze dan zelf inschatten... vind het superspannend na 4 miskramen! Hopelijk is dit m echt, maar heb er een goed gevoel over ♡

één maand geleden

Reactie op Debbbbbb

6 weken en 1 dag 🤗
Ohja leuk we lopen gelijk! 🤩

één maand geleden

Ik ben volgens eigen berekening 8 mei uitgerekend, dus ik sluit graag aan. Gezellig!

één maand geleden

10 mei uitgerekend van mijn tweede kindje! Morgenvroeg eerste echo met 6+3, wat vroeger dan gepland omdat ik vrijdag wat licht bloedverlies had en na een eerdere miskraam die zo begon meteen zorgen heb. Voel me mega beroerd dus hoop dat dat een goed teken is en ik morgen hopelijk goed nieuws krijg 🙏

één maand geleden

9 mei uitgerekend volgens eigen berekening. Vandaag een echo gehad met 6+3 (ivm eerdere ma’s). Mooie echo gehad met hartslag!