217 Reacties
2 maanden geleden
Voor nu 13 mei uitgerekend van mijn 3e kindje. Volgende week dinsdag heb ik een echo. Vind het echt spannend. Heb een bbz gehad en miskraam.
2 maanden geleden
Hier ook 8 mei uitgerekend😊😊
Volgende week donderdag de 1e echo op precies 8 weken
Ik sluit me aan🙏😊
2 maanden geleden
Reactie op carma19
Ik ben 8 mei uitgerekend van mijn 2e kindje. Heb volgende week vrijdag mijn ...
Toevallig! Ik ook via ICSI, en volgens mij ook 8 mei. Donderdag hebben wij de eerste echo 😇
2 maanden geleden
Reactie op Kleinesaus
Toevallig! Ik ook via ICSI, en volgens mij ook 8 mei. Donderdag hebben wij ...
Wat toevallig 😊
Hier sinds vanmiddag oud bloed met afvegen 😓 dus ik ga morgenochtend even bellen of ik do of vr terecht kan voor een echo. Wil niet nog een week wachten in spanning 😓
2 maanden geleden
Hoi! Ik ben 9 mei uitgerekend van onze 4e!
Wij hebben volgende week donderdag onze eerste echo op 7+6 ❤️
2 maanden geleden
Wat grappig, ik ben zelf 11 mei geboren en ons kindje is voor 3 mei uitgerekent! Gefeliciteerd!!
2 maanden geleden
Vanochtend gebeld om een vroege echo te krijgen ivm bloeding gisteravond. Zou eigenlijk volgende week vrijdag m’n echo hebben.
Kon vanmiddag terecht. Zo fijn! Alles was goed! Zagen het hartje kloppen. De echo van volgende week blijft staan. De gynaecoloog wil graag dan kijken of het goed doorgroeit.
Ik ben wel gerustgesteld. Maar wel leuk om volgende week toch een extra echo te krijgen 😊
2 maanden geleden
Ik sluit ook graag aan! Vandaag 6+1, volgens eigen berekening 13 mei uitgerekend. Heb volgende week woensdag (25 sept) eerste echo met 7+1. Mega spannend allemaal dit zeg pfoee!
2 maanden geleden
Reactie op JoleneJolene
Ik sluit ook graag aan! Vandaag 6+1, volgens eigen berekening 13 mei uitger ...
Ik heb ook die dag de 1e echo! Savonds 8 uur, mega spannend maar ook super veel zin in, geniet ervan! 🥰
2 maanden geleden
Hallo allemaal! Zelf uitgerekent op 3 mei, zit nu op 7+5 weken🥰 woensdag 25e savonds de 1e echo, mega excited!!
2 maanden geleden
Reactie op MotherToBe
Hallo allemaal! Zelf uitgerekent op 3 mei, zit nu op 7+5 weken🥰 woensdag 2 ...
Ons 1e kindje dus extra spannend allemaal, geen idee wat we moeten verwachten maar laten het een beetje op ons afkomen. Kan met mn gedachtes nergens anders bij zitten, om mijn man niet helemaal gek te maken dan maar hier wat op kwijt praten😇 zelf erg jonge moeder, 19. Hopelijk 20 zodra ons kindje geboren is maar kans van net niet. Wel al een huisje met 2 slaapkamers, genoeg ruimte gelukkig. Moet binnenkort een nieuwe baan zoeken wat ik mega lastig vindt want ben nu al nonstop moe, mijn vriend verdient gelukkig goed maar tocg handig als ik erbij ga verdienen, lastig allemaal... maar we blijven positief!!
2 maanden geleden
Hallo, ik ben uitgerekend voor 9 mei. 🙃 zwanger van ons 4de wondertje. Aanstaande dinsdag eerste echo. We kijken er naar uit. 🥰