145 Reacties

één maand geleden

Voor nu 13 mei uitgerekend van mijn 3e kindje. Volgende week dinsdag heb ik een echo. Vind het echt spannend. Heb een bbz gehad en miskraam.

één maand geleden

Hier ook 8 mei uitgerekend😊😊 Volgende week donderdag de 1e echo op precies 8 weken Ik sluit me aan🙏😊

één maand geleden

Hoi! Leuk, ik sluit mij graag aan. Ik ben nu bijna 7 weken zwanger. Uitgerekend op 8 mei en komende vrijdag onze eerste echo. Het is ons eerste kindje ♥️

één maand geleden

Reactie op carma19

Ik ben 8 mei uitgerekend van mijn 2e kindje. Heb volgende week vrijdag mijn ...
Toevallig! Ik ook via ICSI, en volgens mij ook 8 mei. Donderdag hebben wij de eerste echo 😇

één maand geleden

Reactie op Kleinesaus

Toevallig! Ik ook via ICSI, en volgens mij ook 8 mei. Donderdag hebben wij ...
Wat toevallig 😊 Hier sinds vanmiddag oud bloed met afvegen 😓 dus ik ga morgenochtend even bellen of ik do of vr terecht kan voor een echo. Wil niet nog een week wachten in spanning 😓

één maand geleden

Reactie op LG1987

10 mei uitgerekend van mijn tweede kindje! Morgenvroeg eerste echo met 6+3, ...
Ik hoop dat alles goed zit en je een hartje te horen hebt gekregen ♥️

één maand geleden

Hoi! Ik ben 9 mei uitgerekend van onze 4e! Wij hebben volgende week donderdag onze eerste echo op 7+6 ❤️

één maand geleden

Reactie op Jdgk39!

Ik hoop dat alles goed zit en je een hartje te horen hebt gekregen ♥️
Ja alles was goed en een mooi kloppend hartje! Zo blij 🥰

één maand geleden

Reactie op LG1987

Ja alles was goed en een mooi kloppend hartje! Zo blij 🥰
Wat een fijn nieuws!! Gefeliciteerd 🥰

één maand geleden

Wat grappig, ik ben zelf 11 mei geboren en ons kindje is voor 3 mei uitgerekent! Gefeliciteerd!!

één maand geleden

Vandaag eerste echo gehad. Hartje zien kloppen. Alles zag er goed uit. 2 oktober 2e echo ivm ziekenhuis traject wat ik gehad heb

één maand geleden

Vanochtend gebeld om een vroege echo te krijgen ivm bloeding gisteravond. Zou eigenlijk volgende week vrijdag m’n echo hebben. Kon vanmiddag terecht. Zo fijn! Alles was goed! Zagen het hartje kloppen. De echo van volgende week blijft staan. De gynaecoloog wil graag dan kijken of het goed doorgroeit. Ik ben wel gerustgesteld. Maar wel leuk om volgende week toch een extra echo te krijgen 😊

één maand geleden

Ik sluit ook graag aan! Vandaag 6+1, volgens eigen berekening 13 mei uitgerekend. Heb volgende week woensdag (25 sept) eerste echo met 7+1. Mega spannend allemaal dit zeg pfoee!

één maand geleden

Reactie op JoleneJolene

Ik sluit ook graag aan! Vandaag 6+1, volgens eigen berekening 13 mei uitger ...
Ik heb ook die dag de 1e echo! Savonds 8 uur, mega spannend maar ook super veel zin in, geniet ervan! 🥰

één maand geleden

Reactie op Jit95

Eerste keer, 13 mei als ik het zelf terug reken. 26-9 de eerste echo heel s ...
Wat leuk voor ons ook de eerste keer, uitgerekend de 13de en het besef is er ook nog niet helemaal… eerste echo ook 26 sep!

één maand geleden

Reactie op Deni3113

Wat leuk voor ons ook de eerste keer, uitgerekend de 13de en het besef is e ...
Ooh wat spannend! Hoelaat hebben jullie hem?

één maand geleden

Hallo allemaal! Zelf uitgerekent op 3 mei, zit nu op 7+5 weken🥰 woensdag 25e savonds de 1e echo, mega excited!!

één maand geleden

Reactie op MotherToBe

Hallo allemaal! Zelf uitgerekent op 3 mei, zit nu op 7+5 weken🥰 woensdag 2 ...
Ons 1e kindje dus extra spannend allemaal, geen idee wat we moeten verwachten maar laten het een beetje op ons afkomen. Kan met mn gedachtes nergens anders bij zitten, om mijn man niet helemaal gek te maken dan maar hier wat op kwijt praten😇 zelf erg jonge moeder, 19. Hopelijk 20 zodra ons kindje geboren is maar kans van net niet. Wel al een huisje met 2 slaapkamers, genoeg ruimte gelukkig. Moet binnenkort een nieuwe baan zoeken wat ik mega lastig vindt want ben nu al nonstop moe, mijn vriend verdient gelukkig goed maar tocg handig als ik erbij ga verdienen, lastig allemaal... maar we blijven positief!!

één maand geleden

Hallo, ik ben uitgerekend voor 9 mei. 🙃 zwanger van ons 4de wondertje. Aanstaande dinsdag eerste echo. We kijken er naar uit. 🥰

één maand geleden

Reactie op Jit95

Ooh wat spannend! Hoelaat hebben jullie hem?
Half 3 ben zo benieuwd