145 Reacties

茅茅n maand geleden

Hi allemaal, ik sluit graag aan! Mijn berekening is 12 mei 馃槉 Komende donderdag eerste echo! Erg spannend na een miskraam in juni 馃専

茅茅n maand geleden

Reactie op Lori97

Hi! Ik ben 9 mei uitgerekend, morgen eerste echo馃槱 stik zenuwachtig
Is jouw naam ook Lori? Wat bizar, ik kom nooit iemand tegen met "mijn" naam, haha. Ik ben 10 mei uitgerekend 馃榿 veel succes met je echo! Bij mij viel er donderdag echt een last van mijn schouders toen ik het hartje zag kloppen

茅茅n maand geleden

14 mei uitgerekend Afgelopen vrijdag echo gehad Leek iets minder ver dan gedacht, hartje klopte wel maar nog zwak Passend bij de afmeting N煤 donderdag een echo en dan op vakantie

茅茅n maand geleden

Hoi hoi! Zelf uitgerekend op 8 mei! Woensdag de eerste echo met 7 + 6 weken 馃槉 de kwaaltjes zijn al goed begonnen 馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op emma64

Hi allemaal, ik sluit graag aan! Mijn berekening is 12 mei 馃槉 Komende donde ...
Hi, hier ook 12 mei uitgerekend 馃槉 2 oktober pas de eerste echo. Ik deel je spanning, hier ook weer opnieuw zwanger na een late miskraam. Duimen dat alles ok茅 is 馃馃┓

茅茅n maand geleden

Reactie op Marjan87

Hi, hier ook 12 mei uitgerekend 馃槉 2 oktober pas de eerste echo. Ik deel je ...
Wat leuk, dezelfde dag! Ik duim met je mee! 馃┓

茅茅n maand geleden

Reactie op emma64

Wat leuk, dezelfde dag! Ik duim met je mee! 馃┓
Dankjewel! Ik ook voor jou! 馃

茅茅n maand geleden

Hier op 9 mei uitgerekend. Afgelopen donderdag met 6+6 eerste echo gehad. Heel spannend maar alles was goed en we hebben het hartje zien kloppen. 馃挅 Ik voel me sinds vorige week wel alsof ik net uit een bochtige achtbaan ben gestapt. 馃槄

茅茅n maand geleden

Reactie op Lori97

Hi! Ik ben 9 mei uitgerekend, morgen eerste echo馃槱 stik zenuwachtig
Wat leuk! Wij lopen precies gelijk 馃檪

茅茅n maand geleden

Reactie op Zinniaa

Wat leuk! Wij lopen precies gelijk 馃檪
Wat leuk!! Voor jou ook de eerste?馃懚馃徏

茅茅n maand geleden

Reactie op Schuitje1989

Wat leuk we lopen ongeveer gelijk en ook wij gaan 4 weken op vakantie maar ...
Wat toevallig wij gaan ook naar Bali, wanneer ga jij? Wij donderdag

茅茅n maand geleden

Wat denken jullie dat je gaat krijgen, jongetje/meisje? Of wat willen jullie graag? Wij hebben al een een dochter en zoontje en willen heel graag nog een meisje 馃馃馃徏

茅茅n maand geleden

Reactie op MomLunaS

Wat denken jullie dat je gaat krijgen, jongetje/meisje? Of wat willen julli ...
Stiekem een meisje. We hebben een zoontje. En zouden het zo leuk vinden als er een meisje bij komt. Maar met een jongen ga ik niet huilen hoor 馃槄 wij willen het overigens niet weten dus we zullen nog 8 maanden geduld moeten hebben.

茅茅n maand geleden

Denk weer een jongen Onze zoon van de zelfde punctie zegt ook een jongen ondanks zijn vroege leeftijd Hij had het ook goed met zijn broertje 馃挮

茅茅n maand geleden

Reactie op MomLunaS

Wat denken jullie dat je gaat krijgen, jongetje/meisje? Of wat willen julli ...
Ik hoop echt op een meisje! Dat is mijn grootste wens. Mijn zoontje zou zo鈥檔 leuke grote broer zijn van een zusje 馃ス. Maar mijn gevoel zegt echter weer een jongen.. (wat ook goed is, maar toch jammer haha)

茅茅n maand geleden

Reactie op MomLunaS

Wat denken jullie dat je gaat krijgen, jongetje/meisje? Of wat willen julli ...
Wij denken beide jongen, dus moeten aan de bak voor naam. Voor meisje hebben die al zoals het nu lijkt 馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op MomLunaS

Wat denken jullie dat je gaat krijgen, jongetje/meisje? Of wat willen julli ...
Ik denk weer een jongen, na onze jongen van bijna 2 jaar. Beide (jongen/meisje) is van harte welkom, al hoopt mijn partner wel weer op een jongen haha.

茅茅n maand geleden

Reactie op MomLunaS

Wat denken jullie dat je gaat krijgen, jongetje/meisje? Of wat willen julli ...
Ik zou het liefst een meisje willen maar heb al vanaf het moment dat we erachter zijn gekomen zo'n vermoede dat het een jongetje is, we zullen het gaan zien馃グ

茅茅n maand geleden

Ik heb sinds het begin het gevoel dat het een meisje is, maar de laatste dagen vermoed ik juist een jochie. Kortom, geen idee, haha. Ik vind allebei leuk, maar hoop ergens op een meisje.

茅茅n maand geleden

Hoi! Ik ben 13 mei uitgerekend. Aanstaande vrijdag eerste echo, vind het echt heel spannend. Is ons eerste kindje en stond nog niet echt op onze planning, dus was een beetje een shock toen ik erachter kwam. Ook niet super gezond geleefd de eerste weken (weinig gegeten en intensieve reis gemaakt). Symptomen wisselen veel qua aanwezigheid dus aan de ene kant fijn maar andere kant zorgt dat voor twijfel of het wel goed gaat haha..