145 Reacties

één maand geleden

Vandaag onze eerste echo 🥰 een mooi kloppend hartje en het kwam gelijk in beeld! Voorlopig uitgerekend op 11 mei! 16 oktober de termijn echo, zou dan 10+3 moeten zijn!

één maand geleden

Reactie op MomLunaS

Wat denken jullie dat je gaat krijgen, jongetje/meisje? Of wat willen julli ...
We hebben nu een meisje en ik voel me anders als tijdens haar zwangerschap dus ik vermoed en jongen 🤭 Dat vinden we ook wel echt heel leuk! 😄✨

één maand geleden

Hier nog eentje 11 mei 🤣wat leuk dit! Allemaal moeders uit dezelfde week, ze krijgen het druk bij de verloskundigen 💕

één maand geleden

Wauw wat leuk al die verhalen! Ik ben nu 8 weken en mijn zelf uitgerekende datum is 7 mei. Het is onze eerste, maar ik heb m’n eerste echo pas op 18 oktober, duurt nog zo lang! En ben heel benieuwd. Mijn vriend is Frans, dus we willen ons kindje tweetalig opvoeden ❤️. Al moet m’n vriend nog wel z’n Nederlands gaan oefenen, want anders krijgt ons kindje een geheimtaal voor hem 😅

één maand geleden

Reactie op Mommy_to.be

Wij hebben donderdag eerste intake en gelijk een echo. 9 mei uitgerekend. B ...
Hier ook donderdag eerste echo en 9 mei uitgerekend🥰ben zo nieuwsgierig 👀

één maand geleden

Reactie op RoosCocolien

Wauw wat leuk al die verhalen! Ik ben nu 8 weken en mijn zelf uitgerekende ...
Waarom heb je pas de 18e een echo?

één maand geleden

Hoi ik ben 5 mei uitgerekend, ik val eigenlijk net buiten deze boot 🤭 hopelijk vinden jullie dat niet erg! Afgelopen weekend hebben wij een dna test laten doen in London dus we weten morgen al of het een jongen of meisje word😍 We hebben al 2 dochters en manlief hoopt uiteraard op wat versterking van een jongen haha! Voorderest moet ik eerlijk toegeven dat deze 3e zwangerschap me iets zwaarder valt qua vermoeidheid en ik heb soms kleine paniek momentjes of ik het allemaal wel aankan straks 😂🙈

één maand geleden

Hii allemaal! 💕 Ik haak ook nog even in, ben ook 11 mei uitgerekend. We verwachten ons eerste kindje. Afgelopen vrijdag eerste echo gehad en tot onze verbazing zat er niet 1 maar 2 vruchtjes! Die zag ik niet aankomen. Haha Maar het is nog even afwachten of baby 2 het gaat redden. 1 had een sterke hartslag en was 9mm en baby 2 was 4,5 mm met zwakke hartslag. Dus afwachten of die het gaat redden. Morgen om die reden een tweede echo! Leuk om met jullie te kletsen komende maanden! 💕

één maand geleden

Vanochtend de eerste echo gehad, kloppend hartje gezien 🥰 Wel 5 dagen teruggezet dus voor nu uitgerekend op 13 mei.

één maand geleden

Hier als het goed is 14 mei uitgerekend, vandaag eerste echo. Ben zo benieuwd is eerste van mijn huidige partner maar mijn 3e

één maand geleden

Reactie op onsgezinnetjee

Hier als het goed is 14 mei uitgerekend, vandaag eerste echo. Ben zo benieu ...
Toch terug gezet na echo dus val buiten dit groepje

één maand geleden

Hoi! Wat leuk om te lezen! Ik ben in verwachting van onze tweede, en volgens eigen berekening 9 mei uitgerekend. Morgenochtend de eerste echo, kijk er zo naar uit! Hoop op een mooi kloppend hartje

één maand geleden

Reactie op onsgezinnetjee

Toch terug gezet na echo dus val buiten dit groepje
Echo wel helemaal goed?

één maand geleden

Reactie op Amy5

Hoi ik ben 5 mei uitgerekend, ik val eigenlijk net buiten deze boot 🤭 hope ...
Zijn jullie daar speciaal voor naar Londen gegaan?

één maand geleden

Reactie op onsgezinnetjee

Hier als het goed is 14 mei uitgerekend, vandaag eerste echo. Ben zo benieu ...
Bij mij hetzelfde! Ik ben zwanger van mijn 3e, maar voor mijn partner is het de eerste!

één maand geleden

Vandaag de eerste echo. Zoals we zelf al dachten is het kleintje minder ver in de ontwikkeling dan de eerste berekeningen. Dus de uitgerekende datum is teruggezet. Nu 6+6. Toch was het al erg goed te zien. En tot onze grote verbazing zat er nog een holte naast met nog iets er in. Verklaard ook gelijk waarom ik nu al 2 weken zo extreem veel last heb van zwangerschapskwaaltjes😅 Over twee weken weer een echo om te kijken of dat wat in de tweede holte zit zich echt niet verder is gaan ontwikkelen en of het kindje zelf nog goed groeit. Allemaal spannende ontwikkelingen, maar we maken ons geen zorgen. We zijn al heel blij met één, dus als het er geen twee hadden mogen zijn, dan is dat maar zo🥰

één maand geleden

Reactie op Daniquevdhoek

Vandaag de eerste echo. Zoals we zelf al dachten is het kleintje minder ver ...
Dit hadden wij ook precies! Nu inmiddels 7+4 en gister op de intake echo gezien dat baby 2 z’n hartje niet meer klopte. Baby 1 deed het wel nog super goed en was alweer 4 mm gegroeid in 5 dagen. 🥹♥️ Fijn dat we nu duidelijkheid hebben dat we gewoon 1 kindje krijgen.

één maand geleden

Reactie op siempra1986

Zijn jullie daar speciaal voor naar Londen gegaan?
Ja m’n partner kon niet meer wachten dus we hebben er een leuk weekendje weg van gemaakt. Ik wou het hem niet ontnemen, voor mij is het een 3e kindje en voor hem z’n eerste dus hij is door t dolle heen haha en hij hoopte stiekem op wat versterking met 3 vrouwen in huis 🤭

één maand geleden

Reactie op Amy5

Ja m’n partner kon niet meer wachten dus we hebben er een leuk weekendje we ...
En wat is de uitslag?

één maand geleden

Reactie op siempra1986

En wat is de uitslag?
M’n man krijgt versterking haha een jongen 💙