150 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op Purpelina

Dit hadden wij ook precies! Nu inmiddels 7+4 en gister op de intake echo ge ...
Fijn dat baby 1 wel goed groeit en gezond is en geen last heeft van het feit dat baby 2 gewoon niet sterk genoeg is om te ontwikkelen鉂わ笍 Dat vonden wij ook een hele geruststelling

茅茅n maand geleden

Reactie op carma19

Ik ben 8 mei uitgerekend van mijn 2e kindje. Heb volgende week vrijdag mijn ...
Wat herkenbaar! Ik ben 9 mei uitgerekend van mn tweede kindje en ook al zon bolle buik!! 馃槸 Deze maandag eerste echo gehad en alles goed dus ook maar vertelt 馃槄 en zoveel meer misselijk ook dan de eerste, het is er wel echt maar 1 gelukkig.

21 dagen geleden

Ik dacht zelf dat ik uitgerekend was voor 11 mei, maar de echo bevestigde vandaag 8 mei. Dus bij deze sluit ik mij aan! 馃槉

21 dagen geleden

Hoi allemaal, ik ben tien mei uitgerekend van m鈥檔 eerste kindje. M鈥檔 vriend heeft al een zoontje. Nadat ik twee ochtenden achter elkaar in de tuin had gespuugd omdat ik de wc niet meer kon halen, wist ik bij 3 weken en 4 dagen dat ik zwanger was. Wij hebben 21 september de eerste echo gehad en hebben een mooi kloppend hartje gezien. Over twee weken mogen we weer! Ik vind lastig om nu al te bedenken over nipt en 13 weken onderzoek. In m鈥檔 omgeving zijn ze over het algemeen niet positief over de nipt.

20 dagen geleden

Reactie op Hoimoi

Hoi allemaal, ik ben tien mei uitgerekend van m鈥檔 eerste kindje. M鈥檔 vriend ...
Ik ben ook 10 mei uitgerekend van de eerste. Mooi h猫, dat je dat hartje dan ziet kloppen. Wij gaan de nipt w茅l doen, omdat het niet schadelijk is en we dergelijk heftig nieuws liever van te voren weten als het negatief is. Maar het is helemaal persoonlijk. Ik zou zeggen: laat je niet lijden door meningen om je heen, maar lees je zelf goed in met feiten en neem dan samen met je partner een beslissing. Het is jullie kindje. 馃槝

19 dagen geleden

Hoi allemaal, Ik ben 14 mei uitgerekend van mijn eerste kindje. Ik ben alleen staand en ben zwanger via een donor. Ik heb nu 2 echo's gehad. 1 met 6 weken waarbij ik het hartje heb zien kloppen en de 2e was gister met 8 weken en toen heb ik het hartje ook horen kloppen. Ik denk dat ik wel de Nipt ga doen. Al ben ik nog alle voor en tegens aan het afwegen.

19 dagen geleden

Hi! Hier ook zwanger van de eerste! Nu 8 weken en 5 dagen 馃グ Met 10+4 hebben we de termijn echo en moeten wij dus ook kiezen of we de nipt gaan doen. Die willen we zeker doen, zeker gezien ik in speciaal onderwijs werk en wel echt wil weten of we ergens rekening mee moeten houden. Wij twijfelen alleen nog een beetje of we de nipt op alleen de 3 chromosomen doen of op alle chromosomen.

19 dagen geleden

Hey iedereen! Ik heb gister mijn eerste echo gehad, ik ben 10 mei 2025 uitgerekend

18 dagen geleden

Mijn hoofd gaat alle kanten op. Afgelopen weken stront misselijk opgestaan. Heb ik dat een keer een ochtend niet; gelijk paniek of het wel goed gaat 馃槴馃槴 Om moe/vermoeider van te worden hahaha Meer meiden hier last van?

17 dagen geleden

Reactie op RoffaChris

Mijn hoofd gaat alle kanten op. Afgelopen weken stront misselijk opgestaan. ...
Hoi! Ja ik heb vandaag hetzelfde. Heb sinds gister minder klachten, alleen nog pijnlijke borsten en beetje moe. Ook meteen panisch. Wil eigenlijk een pretecho inplannen, want pas over 2,5 weken volgende afspraak. Maar m'n vriend vindt het onzin.. heb begrepen dat het soms even weg lijkt en dan weer terugkomt, dus daar maar op hopen haha

17 dagen geleden

Reactie op RoffaChris

Mijn hoofd gaat alle kanten op. Afgelopen weken stront misselijk opgestaan. ...
Ja hoor heel logisch. Hoeveel weken ben je? Ik heb vanaf afgelopen zondag echt minder klachten. De week ervoor wel een goede echo gehad. Afgelopen donderdag intake gehad en mocht even spieken. Kindje deed het keurig. Ze gaven aan dat klachten komen en gaan.

17 dagen geleden

Hi! Wij hebben woensdag de eerste echo gehad. Zwanger via Icsi. Dus uitgerekende datum staat vast op 12 mei :)

17 dagen geleden

Reactie op RoffaChris

Mijn hoofd gaat alle kanten op. Afgelopen weken stront misselijk opgestaan. ...
Herkenbaar! Ik heb sinds woensdag ook veel minder klachten (net iets meer dan 8 weken) vooral de vlagen misselijkheid zijn heel erg afgenomen. Wel nog snel en veel moe

17 dagen geleden

Reactie op Jaja2

Ja hoor heel logisch. Hoeveel weken ben je? Ik heb vanaf afgelopen zondag e ...
Morgen 9 weken! Met 7+1 een goede echo gehad bij de intake. Over 1,5 week termijnecho. Fijn dat jouw kindje het goed doet! Hier ook vooral de misselijkheid minder sinds 2/3 dagen. Moe nog steeds, wel iets minder dan vorige week. Die termijnecho voelt gewoon nog zoooo ver weg!

17 dagen geleden

Reactie op RoffaChris

Morgen 9 weken! Met 7+1 een goede echo gehad bij de intake. Over 1,5 week t ...
Nog 1,5 week duurt lang ja 馃槄 hier komende vrijdag de termijnecho. En was een klein cadeautje tijdens de intake dat we mochten spieken. Zometeen 3 echo's in 3 weken. 馃槄馃ぃ

17 dagen geleden

Reactie op Jaja2

Nog 1,5 week duurt lang ja 馃槄 hier komende vrijdag de termijnecho. En was e ...
Oooh dat is fijn!!! Hier is het wachten echt killing. Ben zo bang dat het mis gaat door m鈥檔 vroege miskraam in april. Eerst was het 3 weken tot vitaliteitsecho/intake. Nu 3 weken tot termijn. Ik hoop dat de 13 weken echo rond de 12 weken is, dan hoef ik er maar 2 te wachten 馃槀馃槀

17 dagen geleden

Reactie op RoffaChris

Oooh dat is fijn!!! Hier is het wachten echt killing. Ben zo bang dat het ...
Herken de angst al heb ik het zelf nog nooit mee gemaakt. Straks tussen de 13 weken echo en de 20 weken echo is killing. Haha dat vond ik bij mijn zoontje echt de meeste lange tijd 馃槄 Stiekem hebben we geluk dat ons zoontje dysmatuur geboren is en we vanaf de 20 weken echo elke 4 weken een groei echo krijgen 馃槉馃槆馃グ

17 dagen geleden

Reactie op Lorii95

Ik ben ook 10 mei uitgerekend van de eerste. Mooi h猫, dat je dat hartje dan ...
Super leuk dat wij gelijk op gaan. Wanneer heb jij de volgende echo? Jaa ik heb het met m鈥檔 vriend over gehad en we gaan denk ik wel de nipt doen.

17 dagen geleden

Hoi! Wij hebben afgelopen dinsdag het hartje zien kloppen met 7+6 en we verwachten ons kindje 14 mei! Mijn klachten vari毛ren per dag en per moment lijkt het wel. Vandaag een flinke opleving, en nu vallen mijn ogen alweer dicht. Blijf het eng vinden om er op te vertrouwen dat er 茅cht een kindje in mijn buik zit. Vrijdag hebben we weer een echo! Dus nog even volhouden weer ..

16 dagen geleden

Hoi, Ik heb afgelopen dinsdag de eerste afspraak bij de vk gehad. 4e kindje. Hierbij ook een echo met goed hartje. Een week eerder bij de gynaecoloog een inwendige echo met meting en kloppend hartje en uitgerekende datum 9 mei zoals wij zelf ook hadden uitgerekend. Nu willen wij wederom de Nipt test ook. Maar mijn volgende controle is pas over 3 weken en dan ben ik bijna 12 weken. Ik wil eigenlijk niet zo lang wachten. Maar ze zegt ja we moeten eerst de uitgerend datum berekenen aan de hand van termijn echo. Is dit laat? Kan mij niet herinneren dat ik bij de andere zwangerschappen zo laat een Nipt test deed.