152 Reacties

17 dagen geleden

Reactie op Baby van Opstal 2

Hoi, Ik heb afgelopen dinsdag de eerste afspraak bij de vk gehad. 4e kindje ...
Klopt...ze hebben verplicht een uitgerekende datum nodig om de NIPT uit te mogen voeren. Op de dag dat ik de termijnecho heb, was er niemand aanwezig die bloed kon prikken. Maar een week later kon ook. Heb gevraagd voor wanneer ik bloed geprikt moest hebben. Het antwoord was..dit kan de hele zwangerschap. Het duurt 10 dagen ongeveer voor je de uitslag binnen hebt, dus het is aan jezelf hoe snel je het na de termijnecho wilt hebben.

16 dagen geleden

Reactie op Jaja2

Klopt...ze hebben verplicht een uitgerekende datum nodig om de NIPT uit te ...
Ja dat begrijp ik. Alleen die termijn echo is mij wat te laat. Die heb ik dan liever wat eerder. En wat ik begreep van de gynaecoloog is dat zij de uitgerekende datum al had bevestigd. Dus dan zou dat net na de 10 weken ook prima kunnen ipv twee weken later ?

16 dagen geleden

Reactie op Baby van Opstal 2

Ja dat begrijp ik. Alleen die termijn echo is mij wat te laat. Die heb ik ...
Mijn termijnecho staat inderdaad ook wat eerder. Komende vrijdag bij 10+3. Bij mij oudste was deze ook pas met 11+4 ongeveer. Eventueel via de gynaecoloog vragen of het al kan als zij de uitgerekende datum bevestigd heeft.

15 dagen geleden

Reactie op Jaja2

Mijn termijnecho staat inderdaad ook wat eerder. Komende vrijdag bij 10+3. ...
Ik heb nu volgende week een afspraak kunnen maken. Een week eerder ☺️

15 dagen geleden

Hoe zouden jullie dit aanpakken? Tuin is in aanbouw maar we hebben een discussie hoe we dit zo veilig mogelijk kunnen maken ipv de sloot..

9 dagen geleden

Vraagje: zijn er anderen die ook opeens bepaalde dingen vreselijk vinden ruiken of misselijk worden bij het idee om iets te moeten eten? Ik had het laatst opeens met de geur van krentenbollen 😅 de volgende dag kon ze wel weer gewoon eten.

9 dagen geleden

Reactie op AanzienlijkeKomeet474786

Vraagje: zijn er anderen die ook opeens bepaalde dingen vreselijk vinden ru ...
Yep, en iedere dag iets anders😂

8 dagen geleden

Reactie op AanzienlijkeKomeet474786

Vraagje: zijn er anderen die ook opeens bepaalde dingen vreselijk vinden ru ...
Jaa! Ene moment is iets het enige wat ik wil eten en dan later niet meer haha. Mijn vriend is ook gefrustreerd dat ik allemaal eten die we speciaal hebben gekocht niet opeet, want heb geen trek meer erin

8 dagen geleden

Reactie op Sanne06092024

Jaa! Ene moment is iets het enige wat ik wil eten en dan later niet meer ha ...
Die ken ik😂 heb ik savonds ergens zin in, neemt hij het de volgende dag mee en moet er niks van hebben😝

8 dagen geleden

Reactie op MotherToBe

Die ken ik😂 heb ik savonds ergens zin in, neemt hij het de volgende dag me ...
Hahaha aah arme mannen, ze doen zo hun best haha!

8 dagen geleden

Reactie op MotherToBe

Die ken ik😂 heb ik savonds ergens zin in, neemt hij het de volgende dag me ...
Dat ja! Echt bizar hoe snel dat kan wisselen! 😅 ik had laatst ook opeens heel veel trek in spaghetti met alleen ketchup. Eet ik nooit! En nu moest ik het opeens hebben 😂 moet er nu niet aan denken 🤢

5 dagen geleden

Termijnecho gehad gisteravond. Vandaag 11 weken, uitgerekende datum vast gezet op 8 mei 🥰♥️

5 dagen geleden

Gisteren de termijnecho gehad. 1 dag vooruit gezet en nu uitgetekend op 12 mei 🥰. Gisteren ook meteen bloed geprikt voor de NIPT en over 2 weken de 13-weken echo. Dus het worden spannende 2 weken, maar voor nu zag alles er gelukkig helemaal goed uit.

5 dagen geleden

Gisteren termijn echo gehad. Uitgerekende datum 11 mei 🩵🩷

4 dagen geleden

Vandaag termijnecho gehad en uitgerekend op 10-05! 🥰🩵🩷

4 dagen geleden

Vandaag een mooie en goede termijn echo gehad. Uitgerekende datum is 14 mei!

2 dagen geleden

Hoihoi, Ik heb al een tijdje niet meer gereageerd, maar ik ga uit de groep. We hebben woensdag een slechte termijnecho gehad, het kindje is met 7 weken gestopt met groeien en het hartje is gestopt.. Mijn lichaam is gelijk begonnen met het loslaten van het kindje. 💔✨ Ik wens jullie veel geluk in jullie zwangerschap en uiteindelijk met jullie mooie kindjes ❤️

2 dagen geleden

Reactie op Yaar0323

Hoihoi, Ik heb al een tijdje niet meer gereageerd, maar ik ga uit de groep. ...
Heel veel sterkte🥺❤️

2 dagen geleden

Reactie op Yaar0323

Hoihoi, Ik heb al een tijdje niet meer gereageerd, maar ik ga uit de groep. ...
Hey, wat een verdrietig bericht. Heel veel sterkte ❤️😘

2 dagen geleden

7 mei uitgerekend, eerste kindje naar aanleiding van ivf. Spannend! Na 7 weken totaal onverwacht de eerste echo, we vielen bijna van onze stoel vanwege dat kloppende hartje (want + 2 weken vanaf de door ons uitgerekende datum). Inmiddels een goede 10 weken echo gehad. Na goede nipt uitslagen en 13 weken echo willen we het communiceren ⭐️