153 Reacties

één dag geleden

Hey allemaal! Vorige week de termijn echo gehad en uitgerekende datum 2 dagen terug gezet van 11 naar 9 mei! 💗💙 Ook bloed afgenomen voor de NIPT (mijn god wat veel buisjes bloed) en 1 nov 13 weken echo. 19 nov geslachtsbepaling! Hebben jullie al een voorgevoel van het geslacht? Benieuwd of het straks klopt. Mijn gevoel gaat uit naar een meisje, maar hoe dichter bij hoe meer twijfels. (Als het maar gezond is, alles is goed) 💕

19 uur geleden

Reactie op Purpelina

Hey allemaal! Vorige week de termijn echo gehad en uitgerekende datum 2 dag ...
Wat leuk! Ik zat ook op 11 mei, maar ben 3 dagen teruggezet naar 8 mei. Toevallig ook 1 november de 13 weken echo

19 uur geleden

Reactie op Purpelina

Hey allemaal! Vorige week de termijn echo gehad en uitgerekende datum 2 dag ...
Wat een boel afspraken dan ineens he! Ik had gister na 100 jaar wachten (oke 3 weken) termijnecho 😊 en nu de komende 2 weken nipt en 13 wekenecho. Ik begon met het sterke gevoel dat het een jongetje is en inmiddels neig ik meer naar een meisje. Maar misschien komt dat doordat we er al helemaal uit zijn qua naam voor een meisje en nog niet voor een jongen haha.

18 uur geleden

Vandaag de termijn echo gehad, paar dagen verder als dat we dachten. Dat betekent dat ik officieel 14 mei ben uitgerekend🥹🥰

5 uur geleden

Ik ben 11 mei uitgerekend van mijn eerste kindje!

5 uur geleden

Ik ben 14 mei uitgerekend van ons 2e kindje 🩵🩷

4 uur geleden

Ik ben 9 mei uitgerekend van mijn eerste kindje!

4 uur geleden

8 mei uitgerekend. Goede termijnecho, goede NIPT, maar geen symptomen verder dus ik vraag me constant af of er binnen nog leven is. Pas volgende week vrijdag weer kijken.

4 uur geleden

Reactie op grutto_23

8 mei uitgerekend. Goede termijnecho, goede NIPT, maar geen symptomen verde ...
Heel herkenbaar. Nipt hebben we nog niet binnen maar wek al 3 goede echo's gehad. Symptomen wel gehad maar sinds een week helemaal niet meer. Haha dat jezelf afvragen doe ik de hele dag. Volgende week woensdag de 13 weken echo🤞

2 uur geleden

Reactie op grutto_23

8 mei uitgerekend. Goede termijnecho, goede NIPT, maar geen symptomen verde ...
Dat had ik bij de eerste ook. Besef kwam echt pas toen mijn buik begon te groeien. Dus heel normaal je gevoel! Ik dacht toen ook bij elke echo “en nu gaan ze zeggen dat het een grapje is”. Bij de 2e nu merk ik dat ik er veel relaxter in sta. Leef niet meer van echo naar echo. Scheelt ook dat m’n buik al enorm aan het groeien is 😅

2 uur geleden

10 mei uitgerekend van ons eerste kindje. 8 november de 13(+6) weken echo en dan 12 november de geslachtsecho. We zijn zo benieuwd! Alles was gelukkig goed 🥰 ik merk wel dat mijn broeken nu al niet meer dicht kunnen dus leggings it is.

één uur geleden

Reactie op VianaEG

Wat leuk! Ik zat ook op 11 mei, maar ben 3 dagen teruggezet naar 8 mei. Toe ...
Ik precies hetzelfde, van 11 mei naar 8 mei gegaan. Hier 31 oktober de 13 weken echo!