20 Reacties
één maand geleden
Ik woon in Nieuwegein, dus provincie Utrecht haha. Ik heb gekozen voor KraamzorgXL. M’n idee is altijd geweest om thuis te bevallen, maar mijn vriend liet juist deze week vallen altijd gedacht te hebben dat we naar het ziekenhuis zouden gaan. Heb dus nog niet echt nagedacht over welk ziekenhuis eigenlijk!
één maand geleden
Hi, wat gezellig! Ik ben op aanraden van vriendinnen voor KraamInzicht gegaan. Ik zou niet te lang wachten met inschrijven hoor. Volgens mij is het hartstikke druk.
Ziekenhuis nog niet over nagedacht, maar ik dacht altijd dat je ook maar net geluk moet hebben waar er plek is als het eenmaal zover is.
Hoe ver zijn jullie? Ik heb dinsdag de termijn echo en hoop dan 10.5 te zijn.
één maand geleden
Hi, ik kom uit De Meern en ingeschreven bij De Waarden. Ziekenhuis maakt me niet uit, ik koos bij mijn eerste dochter voor Antonius maar ging naar Diakonesse omdat Antonius vol zat en dat was ook prima. Bij de tweede moest ik naar het WKZ en nu bij de derde maakt het me niets meer uit. De zorg was iig overal heel goed. Opvang moet ik me nog voor inschrijven maar ga ik mogelijk deze week wel vast doen. Jullie?
één maand geleden
Ik zou zeker in Utrecht stad adviseren zo snel mogelijk in te schrijven voor kraamzorg als je een eigen keuze wil maken. Vorige zwangerschap bij 3 bureaus afgewezen door drukte voordat ik er 1 vond
Zelfde geld voor kinderopvang. Die kan je ook altijd weer afzeggen als je toch wat anders wilt (kraamzorg trouwens niet , krijg je vaak een boete)
Ik woon in Woerden en heb voor de kraamzorg die samenwerkt met de verloskundige gekozen. Heb een medische indicatie om in het WKZ te bevallen (andere ziekenhuizen kunnen me niet goed helpen)
één maand geleden
Reactie op Hophop
Hii!! Hier ook Utrecht en gekozen voor Kraamvogel. Ik heb een medische indi ...
Kraamvogel heb ik ook voor gekozen. Moeilijk om de keuze ergens op te baseren dus heb maar gekeken naar de kwaliteit van de website 😂 een van de weinige die nog een beetje oké werkte. Woon zelf in IJsselstein, denk voor ziekenhuis gewoon het st antonius
één maand geleden
Ik woon in Vianen en mijn eerdere bevallingen waren in het Antonius Leidsche Rijn. Dit is waanzinnig goed bevallen!
één maand geleden
Ik woon in Wijk bij Duurstede, en met mijn eerste bevallen in het Diakonessenhuis in Utrecht en zal dat met deze kleine spruit ook gaan doen, ook omdat vanwege mijn achtergrond met een gastricbypass operatie 10 jaar geleden willen ze mij vanaf nu in het ziekenhuis blijven checken hoe het met mij en met de kleine blijft gaan dus mbt echo's enzovoort.
Voor de kraamzorg kies ik waarschijnlijk voor de 2de keer voor De Kraamvogel. Had bij mijn zoon echt een super lieve kraamverzorgster.
één maand geleden
Ook De Meern hier 🙋🏻♀️ Zwanger van de eerste. Kraamzorg heb ik op aanraden van de verloskundige al heel vroeg geregeld. Ik heb gekozen voor Kraamzorg Nonna op basis van goede reviews. Kinderopvang deze week ingeschreven (11 weken), maar ik hoorde dat dat waarschijnlijk al te laat is, fingers crossed.
Ziekenhuis nog niet over nagedacht, maar ik wil zeker even gaan kijken bij het Geboortehuis bij het Diakonessen.
één maand geleden
Leuk, meer mensen uit Utrecht. Ik woon naast het diak dus als ik naar het ziekenhuis wil/moet dan het liefste daarheen. Maar hoorde dat de ziekenhuizen hier heel vaak vol zitten en je verder in de provincie wordt geplaatst. We gaan het wel zien! Ik heb Kraamzorg bij kraamkring genomen en die hadden plek. Ze doen veel met natuurlijke Kraamzorg en de vrouwen leken me allemaal erg ervaren.
Ik ben ook op zoek naar leuke sport klasjes, ik wil graag weer wat actiever worden maar ook weten wat ik wel of juist niet moet trainen. Mocht iemand iets leuks kennen laat het weten!
één maand geleden
Ha ik woon in Utrecht vlakbij Diak, bij mijn eerste daar bevallen. Begonnen in geboortehuis, geëindigd in zhs maar goede ervaring.
Kraamzorg heb ik weer bij Kraaminzicht ingeschreven, was goede ervaring ook.
Ik deed mom in balance klasje in Wilhelminapark en zwangerschapsyoga bij yoga moves (studio vandaan), beide aanrader als je wat verder bent, na 25w
één maand geleden
Ik heb voor de tweede weer gekozen voor KraamInzicht, dat is bij de eerste goed bevallen. Voor een ziekenhuis zou ik je niet teveel vastpinnen op één bepaald ziekenhuis, want grote kans dat deze vol ligt. Bij mijn eerste ben ik bevallen in het Antonius in Leidsche Rijn. Dat was oorspronkelijk mijn derde keus, maar is uiteindelijk hartstikke goed uitgepakt!