15 Reacties

12 dagen geleden

Ik woon in Nieuwegein, dus provincie Utrecht haha. Ik heb gekozen voor KraamzorgXL. M’n idee is altijd geweest om thuis te bevallen, maar mijn vriend liet juist deze week vallen altijd gedacht te hebben dat we naar het ziekenhuis zouden gaan. Heb dus nog niet echt nagedacht over welk ziekenhuis eigenlijk!

12 dagen geleden

Soesterberg, vlak bij Utrecht :) Deze week pas de eerste echo en intake bij Soof, daarna nadenken over kraam zorg etc. Nog zelf niet een hele specifieke voorkeur maar hoop niet te medisch

11 dagen geleden

Wat leuk! Ik woon ook in Utrecht. Het ziekenhuis heb ik nog niet over nagedacht, dat komt later denk ik wel. Kraamzorg en kinderopvang hebben we ons gisteren ingeschreven. Kraamzorg hebben we bij kraamvogel ingeschreven ivm samenwerking met de verloskundige

11 dagen geleden

Ook provincie Utrecht hier! Ik heb nog niet gekeken.. ik wil eerst even mijn intake afwachten over 2 weken. In de tussen tijd wil ik natuurlijk wel al informatie inwinnen etc.

11 dagen geleden

Hii!! Hier ook Utrecht en gekozen voor Kraamvogel. Ik heb een medische indicatie voor de bevalling. Ziekenhuis nog geen idee, maakt me ook niet zoveel uit denk ik.

11 dagen geleden

Hi, wat gezellig! Ik ben op aanraden van vriendinnen voor KraamInzicht gegaan. Ik zou niet te lang wachten met inschrijven hoor. Volgens mij is het hartstikke druk. Ziekenhuis nog niet over nagedacht, maar ik dacht altijd dat je ook maar net geluk moet hebben waar er plek is als het eenmaal zover is. Hoe ver zijn jullie? Ik heb dinsdag de termijn echo en hoop dan 10.5 te zijn.

11 dagen geleden

Hi, ik kom uit De Meern en ingeschreven bij De Waarden. Ziekenhuis maakt me niet uit, ik koos bij mijn eerste dochter voor Antonius maar ging naar Diakonesse omdat Antonius vol zat en dat was ook prima. Bij de tweede moest ik naar het WKZ en nu bij de derde maakt het me niets meer uit. De zorg was iig overal heel goed. Opvang moet ik me nog voor inschrijven maar ga ik mogelijk deze week wel vast doen. Jullie?

11 dagen geleden

Ik zou zeker in Utrecht stad adviseren zo snel mogelijk in te schrijven voor kraamzorg als je een eigen keuze wil maken. Vorige zwangerschap bij 3 bureaus afgewezen door drukte voordat ik er 1 vond Zelfde geld voor kinderopvang. Die kan je ook altijd weer afzeggen als je toch wat anders wilt (kraamzorg trouwens niet , krijg je vaak een boete) Ik woon in Woerden en heb voor de kraamzorg die samenwerkt met de verloskundige gekozen. Heb een medische indicatie om in het WKZ te bevallen (andere ziekenhuizen kunnen me niet goed helpen)

11 dagen geleden

Reactie op Hophop

Hii!! Hier ook Utrecht en gekozen voor Kraamvogel. Ik heb een medische indi ...
Kraamvogel heb ik ook voor gekozen. Moeilijk om de keuze ergens op te baseren dus heb maar gekeken naar de kwaliteit van de website 😂 een van de weinige die nog een beetje oké werkte. Woon zelf in IJsselstein, denk voor ziekenhuis gewoon het st antonius

11 dagen geleden

Hoi, ik woon in Culemborg en kwam via google ook uit op de kraamvogel. Ga dat maar gewoon doen denk ik. Ik heb volgende week de eerste echo en daarna ga ik me overal inschrijven.

11 dagen geleden

Ik woon in Vianen en mijn eerdere bevallingen waren in het Antonius Leidsche Rijn. Dit is waanzinnig goed bevallen!

11 dagen geleden

Ik woon in Wijk bij Duurstede, en met mijn eerste bevallen in het Diakonessenhuis in Utrecht en zal dat met deze kleine spruit ook gaan doen, ook omdat vanwege mijn achtergrond met een gastricbypass operatie 10 jaar geleden willen ze mij vanaf nu in het ziekenhuis blijven checken hoe het met mij en met de kleine blijft gaan dus mbt echo's enzovoort. Voor de kraamzorg kies ik waarschijnlijk voor de 2de keer voor De Kraamvogel. Had bij mijn zoon echt een super lieve kraamverzorgster.

10 dagen geleden

Ik zie heel veel reacties met kraamzorg de kraanvogel hebben jullie zelf ervaring ermee gehad? of via via wat verhalen gehoord

10 dagen geleden

Ik heb alle sites bekeken die me werden aangeraden door de verloskundige en daarmee gekeken welke me het meeste aansprak. Maar verder dan dat geen idee of ze wat zijn voor ons💁🏻‍♀️ we gaan het zien