8 Reacties

één maand geleden

Dit is een hele mooie en goede test! 🥰

één maand geleden

Geen zorgen, probeer het testen aub los te laten. Het geeft je onnodig veel stress! Je hebt positief getest, dus je bent zwanger. Vanaf nu, zorg voor afleiding, eet gezond en rust voldoende (luister naar je lichaam want er gebeurd nu heel veel daarbinnen). Bij mijn zoontje nooit een knaltest gehad, had 2x getest en beide waren lichtjes, toch gestopt en uiteindelijk een gezond kereltje op de wereld gezet. Ga er lekker van genieten, je hebt het toch niet onder controle. Behalve natuurlijk het goed voor je lichaam zorgen!

één maand geleden

Je bent zwanger. Gefeliciteerd! Je bent een aantal dagen eerder als ik, en ik ben ook in hele erge onzekerheid en ik maak me ook hele tijd druk. Ben morgen 4 weken zwanger. Heb last van bruine afscheiding nog steeds, en zit me daar ook zorgen over te maken. 17 oktober de eerste echo, hoop dat de tijd snel voorbij gaat. 🍀 Succes met het afwachten, maar you got this. 🫶🏻

één maand geleden

Reactie op Mijsie

Dit is een hele mooie en goede test! 🥰
Heel fijn om te horen! Dankjewel 🥰

één maand geleden

Reactie op deetje_

Je bent zwanger. Gefeliciteerd! Je bent een aantal dagen eerder als ik, en ...
Dankjewel! 🥰 wat leuk zo dicht op elkaar en we zijn allebei 26, jij ook gefeliciteerd! Heb je de bruine afscheiding ook aangegeven bij de verloskundige ? Jij ook nog succes met het afwachten 🍀

één maand geleden

Reactie op Maddie95

Geen zorgen, probeer het testen aub los te laten. Het geeft je onnodig veel ...
Bedankt voor je tips! Ik moet inderdaad minder gaan testen.. ben wel blij dat ik nu heb gezien dat hij oploopt. Ik ga er zeker wat mee doen! 🥰

één maand geleden

Wat leuk we hebben op dezelfde dag de eerste echo😇 & en een mooie test! 😊

één maand geleden

Reactie op AmberD

Wat leuk we hebben op dezelfde dag de eerste echo😇 & en een mooie test ...
Oh wat leuk! Gefeliciteerd met je zwangerschap 🫶