12 Reacties

één maand geleden

Ik drink cafeïne vrije dolce gusto lungo. Die is lekker cafeïne vrij!👍🏼 In het eerste trimester probeer ik cafeïne te vermijden omdat het in verband is gebracht met een verhoogd risico op miskramen. Dus ik drink nog wel koffie, maar cafeïnevrije 🤭 daar zit volgens mij iets van 4 mg cafeïne in dus minimaal

één maand geleden

Ik drink 1 kopje dolce gusto lungo normaal, en 1 kopje dolce gusto espresso caffeine vrij🫣 vind dit al heel wat van me zelf, want dronk voor dat ik wist dat ik zwanger was 3 a 4 kopjes koffie perdag , en had ergens gelezen in de zwangerschaps hap app dat je max 2 kopjes koffie mag hebben.

één maand geleden

Bij mij wisselt het maar probeer aan maximaal 2 koppen koffie per dag te zitten, zoals wordt geadviseerd. Echt wel lastig omdat ik soms ook nog wel eens thee in een andere smaak wil en dan zit je al snel weer met cafeïne/theïne

één maand geleden

Ik ben er helemaal mee gestopt.. toch fijner idee, zeker met eerdere miskramen. Weet ik zeker dat daar niets aan ligt haha

één maand geleden

Ohja en als ik echt behoefte heb, dan zou ik zelf sowieso decaf nemen 😊

één maand geleden

Toen positief test was. Ik was gelijk gestopt

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Ik ben er helemaal mee gestopt.. toch fijner idee, zeker met eerdere miskra ...
Ik ben ook gelijk gestopt alles voor de kleine

één maand geleden

Ik probeer 1 a 2 kopjes koffie te drinken. Vorige zwangerschappen ook gedaan. Moet zeggen dat ik mijn koffie echt nodig heb 🫣.

één maand geleden

Sinds vanochtend vind ik koffie niet meer lekker. 😂 Het smaakt me gewoon niet, terwijl ik echt wel een koffieleut ben. Ik ga het nu in ieder geval niet meer drinken.

één maand geleden

Voordat ik zwanger was, dronk ik best veel koffie (5 ☕️). Wanneer we de beslissing namen om voor een 2e te gaan, acuut gestopt met het drinken van koffie. En eigenlijk mis ik het ook niet, want ik word enorm misselijk van de geur!

één maand geleden

Ik zit inmiddels bijna op week 5,5. Bij mijn dochter kon ik prima koffie door drinken (cafeinevrij) volgens mij maar bij mijn zoontje kreeg ik ook echt een afkeer van koffie opeens. Ik heb wel minder zin in koffie want normaal drink ik makkelijk 4 dolce gusto lungo cafeïnevrij op een dag en nu max 2

één maand geleden

1 kopje per dag en evt nog eentje cafeïne vrij