Hoi hoi,
Wie heeft nog meer dat je moet kokhalzen om elke geur die niet lekker is, zoals de koelkast? Deo van mijn man, tandenpoetsen en zelfs met hoesten?
Daarnaast merk ik ook dat ik de geur van mijn man echt niet altijd lekker vind ruiken.. Ik vind dat dus echt heel sneu want ik hou heel veel van hem maar hem nu kussen of zoenen krijg ik al een misselijk gevoel van😔😵💫
Ben ik hierin de enige?
Ik heb het zelf gelukkig niet maar mijn schoonmoeder had dat ook toen ze zwanger was. Alles wat jij zegt. Ze kon niet koken voor haar man voor wie het zelf ook lastig was gezien hij maar 1 hand heeft
Ik heb dus vaak, gelukkig niet elke dag, een vieze smaak in mijn mond. Daardoor ook misselijk. Maar tanden poetsen en hoesten is ook een drama 😅 gek he haha
Ja herkenbaar!
Vooral snachts de adem van mijn man bah.
En als ik gepoept heb moet ik ook overgeven door mijn eigen geur.. echt zo rot. Daardoor wil ik soms niet meer naar het toilet maar dat is ook niet goed..
Ik heb hier ook last van, zelfs als hij een flinke douche heeft genomen. Ik kan niet eens gewoon even knuffelen of iets en ik ruik van alles… je bent niet de enige.. 🥺
Ohhh herkenbaar, ik kokhals om alles haha
De geur van mn vriend, schone was
Parfum , deo
Kokhalsen tijdens tandenpoetsen haha ben net een brulbeer hier🤣
Je bent niet de enige… van hoesten moet ik ook vaak kokhalzen. En ook soms de adem van mijn vriend kan ik niet handelen. Het helpt mij om dan soms overdreven door mijn neus te gaan ademen.
Dit is heel herkenbaar! Ik had hier vooral last van tussen week 6 - 12. Bij mij is het inmiddels minder extreem, maar de gevoeligheid voor geur blijft!
Koelkast herken ik het heel erg bij. Vooral bij week 6 tot week 13 had ik hier echt last van. Zelfs dat ik moest spugen ervan. Ik heb mijn vriend toen gevraagd om andere deodorant te kopen. Want degene die hij had werd ik heel misselijk van. Dat heeft geholpen.
Ik ben zo blij deze reacties te lezen! Het voelt allemaal zo overdreven bij de dingen waardoor ik moet kokhalzen of spugen! Geur van de koelkast, mijn kat, mijn man, mijn poep, luier verschonen van mijn dochter, als mijn man een scheet laat, als ik zelf een scheet laat, de auto lucht en zelfs een kus geven aan mijn man is zelfs niet altijd even fijn. 😅
Oooh zo fijn dat ik niet de enige ben!! Ik moet ook stiekem een beetje lachen om jullie reacties omdat zwanger zijn soms zo gepaard kan zijn met gekke hormonale kwaaltjes 😅