29 Reacties

9 dagen geleden

Jaa dat ervaar ik ook!
Precies hetzelfde

9 dagen geleden

Totaal, ik word er regelmatig zelfs snachts wakker van, kokhalzen en dan weer doorslapen. Erg vervelend

9 dagen geleden

Dit heb ik dus ook😅 al paar weken super misselijk, hang ik boven de wc is het alleen maar kokhalzen. Maar was 1x zoooo misselijk heb ik vinger in m’n keel gedaan kwam er niet vanaf🤢

9 dagen geleden

Heeeeel herkenbaar!! Ik zit morgen op 11 wekenj. Het is nog niet weg maar het is stukke beter geworden hier haha. Op een gegeven moment verlang je naar kotsen
Herken het enorm. Nu ruim 11 weken en vanaf week 6 misselijk en kokhalzen. Inmiddels ook 1x overgegeven maar luchtte helaas niks op.

9 dagen geleden

Oh wow dames. Blij dat ik zo een herkenning lees, dan voel ik me toch al wat minder raar 😅

9 dagen geleden

Ik heb dit ook! Kokhals soms zo heftig dat ik er pijn in m’n buik van krijg 😂

9 dagen geleden

Ik heb hetzelfde, kan echt enorm kokhalzen maar er komt niks. Heb het vooral bij vieze geuren denk aan ui, knoflook of Mexicano

9 dagen geleden

Ik ook! Ik werk in de zorg en moet soms kokhalzen bij ontlasting ineens. Ook met medicatie nemen moet ik kokhalzen en soms zelfs overgeven gelijk erna. Zo vervelend!

9 dagen geleden

Pff ik wist niet dat kokhalzen zelfs tot lichamelijke pijn en rauwe keel kon leiden. Heb al 3 weken last hiervan en mn keel is helemaal gaar en pijnlijk.

9 dagen geleden

Same here! Soms wil je maar al te graag dat het eruit komt, zodat het over is...😫

9 dagen geleden

Vreselijk is het! Vooral als ik de koelkast open doe. Nu met 10 weken wordt het wel echt minder

9 dagen geleden

Ik heb soms ook dat ik moet kokhalzen. Gelukkig niet zovaak meer (week 11) maar dan loop ik ergens of ik hoest bijv en dan kokhalzen. Ik moet er ondertussen soms om lachen omdat het soms zo random is. De misselijkheid neemt verder bij mij af dus dat scheelt misschien wel

8 dagen geleden

Ik ben nu 8+5 en moet sinds een aantal weken elke ochtend kokhalzen als ik m'n tanden poets😵‍💫. Heb er 2 keer ook echt van moeten overgeven. Verder moet ik wel af en toe op werk kokhalzen en heb dan het gevoel te moeten spugen maar boven de wc trekt het dan weer weg

8 dagen geleden

Reactie op Mei 2025

Ik ook! Ik werk in de zorg en moet soms kokhalzen bij ontlasting ineens. Oo ...
Ik ook en idd ook na medicatie! Het helpt bij mij nu heel goed om vaak te eten. Als ik dat kokhalsgevoel krijg, wordt het minder als ik eet

8 dagen geleden

Helaas lucht het niet op als het er daadwerkelijk uitkomt 🥲 hier al weken misselijk en al spugend de weken door.. hopelijk zijn we er over een paar weken vanaf 😊

8 dagen geleden

Ik merk dat ik me toch ook wel zorgen maak over mijn eigen gezondheid en die van de baby doordat ik al 3 weken plat lig en niks kan en onvolwaardig eet. Hebben anderen dit ook? En daardoor een extra echo gekregen bij de VK?

8 dagen geleden

Reactie op MaV1990

Ik merk dat ik me toch ook wel zorgen maak over mijn eigen gezondheid en di ...
Toen ik een week heel misselijk was, gaf de gynaecoloog aan dat een baby net een parasiet is. Ze pakken echt wat ze nodig hebben. Ik blijf het raar vinden want een aantal dagen at ik helemaal niks dus waar halen ze dan nog de vitamines vandaan hè? Hopelijk geeft dit jou wat vertrouwen. Probeer af en toe wel wat te lopen. Ik had na een week plat liggen heel weinig spierkracht. Dat is ook niet prettig

8 dagen geleden

Reactie op MaV1990

Ik merk dat ik me toch ook wel zorgen maak over mijn eigen gezondheid en di ...
Dit is niet echt een reden voor een extra echo, je baby voedt zich voorlopig nog wel van jouw reserves. Maar als jij helemaal uitgeteld bent, is het wel goed om daar naar te kijken of je er iets aan kan veranderen. Medicijnen als je heel erg misselijk bent en moet overgeven bijvoorbeeld. Misschien kom je ondertussen al iets tekort omdat je al 3 weken niet volwaardig eet. Dat zou eerder aanleiding zijn voor een gesprekje met je verloskundige.