9 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb op meerdere festivals al kolf ruimtes gezien, stond zelfs op de plattegrond haha! Maar anders lijkt me idd dat bij de EHBO daar een aparte ruimte voor is

6 maanden geleden

Staat het niet op de site?

6 maanden geleden

Niet specifiek met decibel ervaring maar je kunt sowieso altijd bij de ehbo terecht. Er is dan ook een koelkast aanwezig mocht je nuchter blijven en je melk weer mee willen nemen 😜. Ik vond het altijd wel gezellig met de andere dames in zon melk straat 🤣

6 maanden geleden

Ik heb bij Defqon bij de ehbo ruimte kunnen kolven. Kreeg een aparte ruimte waar ik rustig kon zitten😁 ik heb van te voren een berichtje via instagram gestuurd waar dat eventueel dan kon!

6 maanden geleden

Op castlefest (middeleeuws festival) hadden ze een speciaal tentje, was wel grappig. Melk weer meenemen is wel een gedoe, ik raad dan een goede kolftas met speciaal koelvak en goede koelelementen aan. En een draadloze kolf is ook erg handig.

6 maanden geleden

Vaak inderdaad speciale plekken voor, en vaak gezellig met andere dames kolven haha!

6 maanden geleden

Thanks iedereen! Ik ga er van uit dat het bij de ehbo kan, maar heb voor de zekerheid toch even het contactformulier ingevuld. Er stond in ieder geval niks op de site

5 maanden geleden

Ik vond het geweldig kolven op festivals. Je kunt dan naar de EHBO. Daar hebben ze een hokje voor je! :)

5 maanden geleden

Ja ik ook tijdens een festival (niet deze) bij de EHBO en als het kolven altijd zo leuk was dan zou ik het nu nog doen haha ;-) Ik had de melk destijds niet bewaard. Als je het wil bewaren kun je misschien een klusje huren.