265 Reacties
5 dagen geleden
Reactie op Maygirl95
Zonder puntjes op de i zou ik het ook zo uitspreken denk ik
Eerder als 'ijsja' inderdaad zonder puntjes op de i
5 dagen geleden
Ik ben toch wel benieuwd 🤪 voor degene die een meisje krijgen, hadden jullie gemeenschap ruim voor de ei sprong of ook op de dag van de ei sprong?
Onze timing was echt op de dag van de ei sprong, dus ik verwacht een jongetje
4 dagen geleden
Reactie op Meid27
Meten ze je bloeddruk bij de 13 weken echo?
Hebben ze bij mij niet gedaan
4 dagen geleden
Reactie op Tantetruus1992
Wat doen jullie met rusteloze benen 😫
probeer eens een stuk zeep onder je matras. Klinkt heel stom maar het werkt echt tegen rusteloze benen en kramp
4 dagen geleden
Reactie op Usagi
Ik heb sinds gisteren zo'n enorme hoofdpijn. Vandaag tijdens het werk voeld ...
Hoi,
Je zou ook pcm zetpil kunnen nemen die kan je gewoon bij de drogist kopen.
Die kan je namelijk niet uitspugen, ik had het laatst ook hevige hoofdpijn en misselijk.
Beterschap.
4 dagen geleden
Heeft iemand tips voor een betere weerstand? Net herstellend van een blaasontsteking en nu komt er een keelontsteking aan...:( en ik wil eigenlijk niet de hele winter aan de medicijnen zitten.
Ik let op voldoende slaap en beweging en eet veel groente en fruit. Was regelmatig mijn handen. Iemand tips?
3 dagen geleden
Reactie op FantasievolleHemel540157
Heeft iemand tips voor een betere weerstand? Net herstellend van een blaaso ...
Het is heel vervelend, maar het is nu gewoon de tijd van het jaar voor al die vervelende dingen. Verkoudheid, keelpijn of keelontsteking, griep... Het heerst momenteel en wij zijn nu gewoon wat vatbaarder voor alles.
Ik heb niet echt tips, want jij doet zelf al allemaal goede dingen om je weerstand op peil te houden.
Bij keelpijn/ keelontsteking wil een kop thee met gember en honing nog wel eens fijn en verzachtend zijn.
Ik zit in hetzelfde schuitje, mijn keelpijn is net weg, maar ben snotverkouden en kan vanmiddag de antibiotica ophalen tegen de blaasontsteking die ik heb.
3 dagen geleden
Reactie op FantasievolleHemel540157
Heeft iemand tips voor een betere weerstand? Net herstellend van een blaaso ...
Gebruik je al een multivitamine, of anders iig vit D? Misschien dat dit een beetje helpt...
3 dagen geleden
Reactie op Meid27
Weet iemand de betekenis van deze afkortingen, ben nieuwschierig
Ik heb het even voor je opgezocht, maar het zijn instellingen van het echo-apparaat.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.nvmbr.nl/ThemaBestanden/2107%2520Leidraad%2520veilig%2520werken%2520bij%2520echografisch%2520onderzoek.pdf&ved=2ahUKEwiYvcHX3OuJAxXt_7sIHXWFAW4QFnoECC0QAQ&usg=AOvVaw2Ic8RZ6mJ7daltbshCaHpE
3 dagen geleden
Heeft iemand een zorgverzekering van Zekur gehad? Zo ja, beviel het goed? Ik ben van plan om een Zekur zorgverzekering aan te sluiten voor 2025. Bij voorbaat dank!
3 dagen geleden
Reactie op 💜
Persoonlijk zou ik niet zomaar vitamine bij gaan slikken. Zou altijd even o ...
Ja dat is wellicht een beter idee 😊
2 dagen geleden
Reactie op Emmy W
Het is heel vervelend, maar het is nu gewoon de tijd van het jaar voor al d ...
Dankjewel voor je reactie! En dat klopt inderdaad , echt de tijd van het jaar, maar eigenlijk ken ik dit niet zo goed want ik ben over het algemeen nooit ziek😄 Ik ben met gemberthee begonnen, goede tip! En verder maar rustig aan uitzieken. Beterschap voor jou😘