266 Reacties

21 uur geleden

Reactie op BlijeDahlia526895

Ik ben nu 15+3 weken, en heb bijna geen symptomen meer. Moet ik me zorg mak ...
Nee hoor, het tweede termijn is heel normaal om weinig tot geen klachten te hebben. Hier ook geen klachten meer! Dus tenzij er andere redenen zijn waardoor je twijfelt, zou ik er lekker van gaan genieten!

10 uur geleden

Reactie op BlijeDahlia526895

Ik ben nu 15+3 weken, en heb bijna geen symptomen meer. Moet ik me zorg mak ...
Alles was hier met exact 11+6 van de een op de andere dag weg. Inmiddels 16+6 en twee goede echo's etc verder. Verschillend hoe lang de één klachten heeft, maar was blij dat ik me ineens weer mezelf begon te voelen 😊

9 uur geleden

Ik ben nu 16+2 en heb sinds deze week gevoel van een brok in de keel heel vervelend iemand er ook ervaring mee en wat kan je er tegen doen ?

8 uur geleden

Reactie op Judithvossx

Ik ben nu 16+2 en heb sinds deze week gevoel van een brok in de keel heel v ...
Hoi, ik heb daar ook last van en dat maakt me misselijker. Bij mij komt het doordat ik niet heel goed slaap en in de nacht dus kaakklem (voor m'n zwangerschap ook last van). Soort stressreactie ofzo. Volgens de tandarts helpt het om met een bitje in de slapen (die moet ik nog kopen). En ik heb verhoogde spierspanning in mijn keel daardoor, dus masseer het nu af en toe licht of ik ontspan het met een hittepit. Na een tijdje zou je er vanzelf vanaf moeten zijn.

één uur geleden

Ik ben op zoek naar een goede zwangerschapspanty/maillot die het liefst huidkleurig is en ook nog een beetje warm. Iemand tips?