255 Reacties
23 dagen geleden
Reactie op Emvi86
Ik zakte ook bijna weg en had ook 7 buisjes bloedonderzoek+ 2 grote Nipt bu ...
Goeie om het bij een eventuele volgende keer in 2 keer te laten prikken.
Ik was met de fiets naar het ziekenhuis (5 minuten fietsen) en was alleen daarom moest ik nog wat langer in de wachtkamer blijven voordat ik naar huis mocht. Gelukkig voelde ik mij de volgende dag wel weer een stuk beter
23 dagen geleden
Reactie op mel92!
Morgen heb ik de 13 weken echo.
Hiervoor heb ik 3 miskramen gehad en heb 4 ...
Ik vind het iedere keer ook spannend alleen heb ook idd miskramen gehad moet wel zeggen nadat ik de 13 weken echo heb gehad wat “ relaxter “ ben geworden maar vind het nog steeds allemaal eng 🥺
21 dagen geleden
Reactie op Usagi
Ik heb sinds gisteren zo'n enorme hoofdpijn. Vandaag tijdens het werk voeld ...
Hoeveel weken ben je zwanger? Paracetamol kan je veilig innemen tijdens de zwangerschap :)
Is het inmiddels weg?
21 dagen geleden
Reactie op Pandava
Ik word nu bijna elke nacht rond 2u wakker met honger. Heb veel buikpijn in ...
Probeer dingen te eten die goed vullen. Volle yoghurt, kaas, notenrepen of voor in de nacht gewoon droge toast crackers.
21 dagen geleden
Reactie op mel92!
Morgen heb ik de 13 weken echo.
Hiervoor heb ik 3 miskramen gehad en heb 4 ...
De ene dag heb ik 100% vertrouwen en de andere dag word ik toch weer iets onzeker. Grote kans dat als je over een paar weken de baby gaat voelen, je meer vertrouwen krijgt! Zo ervaarde ik dat wel heel erg bij m'n zoontje tenminste. 😄
21 dagen geleden
Zijn er meer die elke 2 uur in de nacht moeten plassen. Het is echt vreselijk. En ik drink dus helemaal niet veel overdag en moet echt volledig veel plassen als ik moet (dus niet blaasontsteking achtig). Ik kan me herinneren dat dit bij mijn vorige zwangerschap pas in het derde trimester was.🥲
20 dagen geleden
Reactie op iiiertje
Zijn er meer die elke 2 uur in de nacht moeten plassen. Het is echt vreseli ...
Meid ik heb dit ook de afgelopen weken. Ik word helemaal gek. Het begon met 2/3 keer per nacht en nu idd soms 5/6 keer😅 Ik las iets dat de baarmoeder voor het eind van het eerste trimester erg op de blaas drukt. Misschien is het dus over een aantal weken weer iets beter tussendoor 😅
20 dagen geleden
Reactie op SuzanDeadman
Meid ik heb dit ook de afgelopen weken. Ik word helemaal gek. Het begon met ...
Ik had dit ook. Elke nacht zo vaak er uit.. en dan ook weer niet meteen kunnen doorslapen.. ben nu 14+2 en geen last meer van! Hopelijk houdt het gauw op..
20 dagen geleden
Ik ben momenteel 11+3 en heb het idee dat de symptomen wat afzwakken, meer die dit ervaren? Is het dan omdat je lichaam went? Heb vd week een goede termijnecho gehad! 😊
20 dagen geleden
Reactie op PregnantmomL
Ik ben momenteel 11+3 en heb het idee dat de symptomen wat afzwakken, meer ...
Ik had precies het zelfde, had na de 10 weken ineens nergens meer last van terwijl ik daar voor last had van extreme misselijkheid. Morgen de 13 weken echo en hopelijk gaat alles dus nog goed, gisteren ochtend was ik wel wat misselijk dus ben een klein beetje gerust gesteld dat alles nog goed gaat.
20 dagen geleden
Reactie op PregnantmomL
Ik ben momenteel 11+3 en heb het idee dat de symptomen wat afzwakken, meer ...
Mijn misselijkheid en andere zieke gevoelens zijn ook helemaal weg gegaan week 11, dit had ik vorige zwangerschap ook! Daarna nog super goede echo gehad. Waarschijnlijk betekent dat gewoon dat je mazzel hebt! 🥰❤️
19 dagen geleden
Reactie op Nieuwhier
Hi! Slikt er iemand Zofran? En helpt het?
Voor mij werkt het erg goed, haalt de scherpe randjes van de misselijkheid af en hoef daardoor nauwelijks meer over te geven
19 dagen geleden
Reactie op Eevje
Zijn er ook mensen die na 13 weken juist meer kwaaltjes krijgen? Ik was jui ...
Ik had in mijn vorige zwangerschap dat ik al weken kwaaltjesvrij was en ineens met 12 weken werd ik weer heel erg misselijk.
Heeft een klein weekje geduurd en was daarna weer voorbij!
19 dagen geleden
Reactie op TopperAms
Ik had in mijn vorige zwangerschap dat ik al weken kwaaltjesvrij was en ine ...
Ah even wachten nog dus, ben benieuwd of dat hier ook zo is. Vondt het wel bijzonder omdat ik dus eerst echt nergens last van had (wat me ook wel onzeker maakte soms). Maar andere kant denk ik dan ook, Ach het zit dus waarschijnlijk wel goed daar binnen.
19 dagen geleden
Iemand goede tips tegen verstopte neus?? Heb er al zo'n 3 weken last van wat resulteert in ademen door mond en daardoor veel wakker 's nachts. Heb nu weekje een goede neusspray gebruikt, maar mag maximaal een week (volgens internet geen bewijs kan het kwaad kan). Lees wel dat je onbeperkt neusspray met zoutoplossing mag gebruiken dus die heb ik gehaald, maar doet echt precies niks.
19 dagen geleden
Iemand bekent met zwangerschapseczeem? Krab me ineeens kapot boven op mn voeten, zit nu ook op mn rechterhand en ellebogen🥺 maar wil liever niet weer naar huisarts, volgende verloskundige afspraak is pas over 6 weken