259 Reacties
19 dagen geleden
Reactie op Kaatje305
Iemand goede tips tegen verstopte neus?? Heb er al zo'n 3 weken last van wa ...
Stomen met kamille bloemetjes of stoom druppels ademvrij van avogel (een paar druppels niet te veel) 👌🏻
Klein laagje heet water in een afwastijltje er boven hangen met een handdoek boven je hoofd.
19 dagen geleden
Reactie op Kaatje305
Zo’n neusgieter is top. Je kan ook kinder neusspray halen waar maar 0.5 xylometazoline in zit en dat nog eens openmaken en verdunnen met de helft water. Het helpt net zo goed en kan je misschien afbouwen met neusspray gebruiken.
19 dagen geleden
Reactie op Kaatje305
Langer mag niet ivm het risico op verslaving, omdat je je neusslijmvlies ermee irriteert, waardoor het gaat zwellen en je juist een verstopte neus krijgt en zo gebruik je steeds vaker die neusspray.
19 dagen geleden
Reactie op Kaatje305
Welke gebruik je dan? Zie zoveel online :)
Dat maakt eigenlijk niets uit. Ik heb zelf een Rhinicur, die kun je indrukken waardoor je wat kracht kunt zetten met het water. Maar gebruik ook wel eens de Rhino Horn bij m'n moeder en dan laat je het gewoon doorlopen. Het werkt allemaal via hetzelfde principe, er is alleen een prijsverschil.
19 dagen geleden
Reactie op Eevje
Zijn er ook mensen die na 13 weken juist meer kwaaltjes krijgen? Ik was jui ...
Heyhoi, ik merk dat ik nu nog meer vermoeider ben dan in het eerste trimester. En veel meer last van geuren dat ik snel moet kokhalzen.. gelukkig dan niet overgeven
19 dagen geleden
Reactie op Eevje
Zijn er ook mensen die na 13 weken juist meer kwaaltjes krijgen? Ik was jui ...
Nog geen nieuwe kwaaltjes gekregen, maar de oude zijn nog zeker aanwezig! Zit nu op 14 weken en ben nog steeds erg zwak en vermoeid, vrijwel hele dagen misselijk. Gelukkig nu wel af en toe goede dagen waarin ik productief kan zijn maar zeker nog niet waar ik zou willen zijn voor het "beste trimester met zo min mogelijk klachten" 😅😅
19 dagen geleden
Reactie op MotherToBe
Iemand bekent met zwangerschapseczeem? Krab me ineeens kapot boven op mn vo ...
Bij mij helpt Bepanthen eczeem creme, kan je gewoon bij de drogist kopen. Ik had het op mijn ellebogen, dijen, schouders en knieën. Werd er echt gek van! Nu is het een stuk rustiger ☺️
19 dagen geleden
Meer vrouwen die al last hebben gehad van heftige emotionele instortingen 🥲 Ik slaap ook slecht, kan ik al nooit goed tegen. Heb huilbuien waarbij ik *keihard* ga huilen. Schaam me voor de buren 😭
19 dagen geleden
Reactie op SuzanDeadman
Meer vrouwen die al last hebben gehad van heftige emotionele instortingen � ...
Haha ja hier ook herkenbaar hoor
18 dagen geleden
Reactie op Tantetruus1992
Gebruikt iemand emesafene??
Heb het een weekje gebruikt, hielp mij wel 😊
18 dagen geleden
Reactie op Tantetruus1992
Gebruikt iemand emesafene??
Hier ook gebruikt. Haalde vaak net de scherpe randjes eraf, maar bleef erg misselijk en overgeven.
Ik las hier veel over hooikoorts pilletjes tegen de misselijkheid. Ik heb cetirizine geprobeerd en gek genoeg helpt dat veel beter voor mij!