262 Reacties
15 dagen geleden
Reactie op Beertje89
Gaan jullie (nog) in bad?
Ik badder het liefst in praktisch kokend water, dus ik heb het een hele tijd niet gedaan, toen ik nog niet zwanger was ook alleen rond menstruatie omdat het voor je eitjes ook niet zo goed is. Nu maar gewoon een badthermometer gekocht, en mezelf aanleren dat 38-39 graden bést lekker is (moah).
15 dagen geleden
Reactie op Ladiedahlia
Ik badder het liefst in praktisch kokend water, dus ik heb het een hele tij ...
Hier precies hetzelfde haha. Ik mis het zo, maar een badthermometer is een goeie tip!
15 dagen geleden
Reactie op Ladiedahlia
Ik badder het liefst in praktisch kokend water, dus ik heb het een hele tij ...
Ik vind dat echt te koud. Als je het gewend bent kun je beter tegen warmte en mag je gewoon in een warmer bad. Mijn bad moet echt 40 graden zijn. Bij alle 3 de zwangerschappen ook gewoon gedaan.
14 dagen geleden
Reactie op SuzanDeadman
Meer vrouwen zo ongelofelijk moe? Ik kom aan niks toe.
Ja ik ben ook erg moe, lig de hele week ook al rond 20.30 a 21.00 half te slapen op de bank en ga dan maar alvast naar bed. Normaal gingen we altijd pas tussen 22.00 en 22.30
14 dagen geleden
Reactie op SuzanDeadman
Hetkenbaar
14 dagen geleden
Reactie op SuzanDeadman
Ja heel herkenbaar! Slaap in de middag als het kan en ‘s avonds rond 8/9 ook al weer moe.
13 dagen geleden
Reactie op annaniempje
Ik had dit ook. Elke nacht zo vaak er uit.. en dan ook weer niet meteen kun ...
Je voorspelling klopte! Ik ben nu ruim 12 weken, kreeg ineens echt al een buikje (baby ineens boven het schaambot denk ik) en nu hoef ik nog maar 2 keer per nacht 😀. En dan vaak vroeg in de nacht en vroeg in de ochtend.
13 dagen geleden
Reactie op iiiertje
Je voorspelling klopte! Ik ben nu ruim 12 weken, kreeg ineens echt al een b ...
Die nachten he ik was er om 4 uur uit
13 dagen geleden
Eten jullie Sinterklaas lekkernijen? Ik merk dat ik er heel veel trek in heb, maar wil ook niet te veel en te vaak eten
13 dagen geleden
Reactie op Mevrouwtje
Eten jullie Sinterklaas lekkernijen? Ik merk dat ik er heel veel trek in he ...
Zeker, wil gezond blijven eten voor de kleine maar je moet ook zeker kunnen blijven genieten, en die chocoladeletters gaan er nu wel extra goed in😝
13 dagen geleden
Reactie op Mevrouwtje
Eten jullie Sinterklaas lekkernijen? Ik merk dat ik er heel veel trek in he ...
Niet echt eigenlijk, zit natuurlijk vaak kaneel in en daarvan is te veel niet goed. Dus ik wacht wel tot beetje eind november en dan misschien heel af en toe wat
13 dagen geleden
Reactie op L1sanne1993
Niet echt eigenlijk, zit natuurlijk vaak kaneel in en daarvan is te veel ni ...
Mijn verloskundige begon nog over dat recente nieuws over kaneel tijdens de zwangerschap. Ze zei dat het voedingscentrum een handig naslagwerk is, maar dat het wel steeds strenger wordt, op het overdrevene af, haar woorden. Ze raadde me aan gewoon te genieten van de sint suikerwaren, uiteraard niet een hele zak kruidnoten in een keer wegwerken maar dat is gewoon gezond verstand.
13 dagen geleden
Reactie op Floempie
Mijn verloskundige begon nog over dat recente nieuws over kaneel tijdens d ...
Hier gebruikte mijn verloskundige exact dezelfde woorden.
12 dagen geleden
Heb wat keelpijn. Ben gelijk bang voor zo’n cmv bacterie; ben daar echt te bang voor 😬
Helemaal droge handen door m’n handen wassen