262 Reacties

11 dagen geleden

Reactie op Baby 2 - mei 2025

Zou luchtige stoffen kopen dus geen dikke fleece ofzo. En verder ook soepel ...
Super, heel erg bedankt voor het antwoorden!

11 dagen geleden

Ben vandaag 12+6 en ineens sinds vannacht heel erg last van maagzuur. Meer die dit hebben en evt tips hebben?

11 dagen geleden

Reactie op MissJalapeno

Ben vandaag 12+6 en ineens sinds vannacht heel erg last van maagzuur. Meer ...
Esomperazol

11 dagen geleden

Reactie op MissJalapeno

Op je linker zij slapen altijd (daardoor ligt je maag in een rustige positie), ik zelf neem gewoon een rennie en dat helpt voor mij heel goed!

11 dagen geleden

Reactie op 💜

Op je linker zij slapen altijd (daardoor ligt je maag in een rustige positi ...
Helaas hielp het vannacht beide niet, had rennie genomen en slaap juist bijna altijd op mn linker zij. Hopelijk gaat het komende nacht beter 🤭

11 dagen geleden

Reactie op MissJalapeno

Helaas hielp het vannacht beide niet, had rennie genomen en slaap juist bij ...
Aww wat vervelend om te horen! Als je er echt heel veel last van blijft houden zou je altijd advies kunnen vragen aan je verloskundige en evt een maagbeschermer slikken zoals omeprazol (altijd op advies van vk of huisarts natuurlijk)

11 dagen geleden

Moet je noten schoonmaken voor t eten ?

11 dagen geleden

Reactie op MissJalapeno

Je kunt ook proberen om iets hoger te liggen met je hoofd. Dat werkt nu bij mij tenminste, naast de linkerzij en de maagtabletten.

11 dagen geleden

Reactie op MissJalapeno

Vorige zwangerschap later last van ook. Heel vervelend. Hele torso ietsje schuin omhoog hielp (met lattenbodem of op deken/kussens) En letten op wat je eet: niet heel vet, zuur of vlak voor je gaat slapen.

10 dagen geleden

Reactie op MissJalapeno

Ik heb al een aantal weken last van misselijkheid en maagzuur, vooral in de avond. Ik neem omeprazol en suprimal in de ochtend, dan nog een suprimal voor ik slapen ga en een rennie. En dan hopen dat ik zo snel mogelijk in slaap val 😅🙈

10 dagen geleden

Reactie op MissJalapeno

Bij mij hielp het drankje Antagel heel goed. Te koop bij de apotheek. Mag je meerdere keren per dag nemen.

10 dagen geleden

Welke associaties hebben jullie bij de naam Luther. Leuk, Gek, mooi stoer?

10 dagen geleden

Reactie op Leballon26

Ik denk gelijk aan Martin Luther King en Maarten Luther.

10 dagen geleden

Reactie op Leballon26

Klassiek, bijbels/christelijk, ouderwets 🫣

10 dagen geleden

Reactie op Leballon26

Heel dubbel. Ene kant juist heel ouderwets, andere kant juist hip en modern (vgm had je een poos een Engelse serie die Luther heette). Past denk ik wel in het rijtje van traditionele namen weer hip maken.

9 dagen geleden

Ik heb met 14+2 een geslachtsecho. Kijkt de echoscopiste dan alleen naar de nub? Is dat nou echt 100% betrouwbaar? Of zien ze dan ook al echt het geslacht? Op mijn 13-wekenecho is ook een duidelijke nub te zien alleen ben ik geen kenner, maar ben benieuwd wat een echoscopiste dan meer ziet dan een leek en hoe betrouwbaar dat is.

9 dagen geleden

Reactie op Brokkelster

Ik heb met 14+2 een geslachtsecho. Kijkt de echoscopiste dan alleen naar de ...
Geen zorgen. Met 14 weken kijken ze niet meer naar de nub maar zien ze een ontwikkeld geslacht.

9 dagen geleden

Reactie op Mommy08

Geen zorgen. Met 14 weken kijken ze niet meer naar de nub maar zien ze een ...
Dankjewel!!

9 dagen geleden

Reactie op Kaatje305

Iemand goede tips tegen verstopte neus?? Heb er al zo'n 3 weken last van wa ...
Jenhebt waarschijnlijk zwangerschaps rhinitis dus kans is groot dat dit je hele zwangerschap zo blijft. Heb het nu voot de derde keer. Je kunt bij je huisarts fixonase vragen. Mag je namelijk 2x per dat lange tijd gebruiken. Bij mij doet het te weinig dus ik gebruik 2-3x daags xylometazoline (heel slecht i know) maar na de bevalling is het weg en heb ik het niet meer nodig.

9 dagen geleden

Wat doen jullie met rusteloze benen 😫