10 Reacties
gisteren
Reactie op indy123
ik wou alleen maar even zeggen dat ik een heeeeel klein beetje jaloers ben ...
Haha ja dat snap ik helemaal! Maar soms denk je ook echt...huh...klopt dit wel? Ergens weet ik nog wel dat onze oudste ook heel veel sliep en dat we echt dachten dat hij tot 4 jaar nog smiddags zou slapen maar met 2,5 jaar, 2 maanden voor de geboorte, vond hij een middagslaapje voor baby's. En dan mis je het vele slapen weer ineens 馃ぃ
gisteren
Jaa onze dame kan ook slapen als de beste. In de ochtend meestal rond 8 uur wakker, maar maak haar ook weleens zelf wakker als ze half 9 nog slaapt, dan gaat ze rond kwart over 10 naar bed en slaapt ze bijna altijd tot 12 uur en soms maak ik ze dan om half 1 wakker. En in de middag gaat ze rond 2 uur/half 3 naar bed en slaapt ze tot 4 uur/half 5 en dan gaat ze om 7 uur weer naar bed tot de volgende ochtend 8 uur. Op minder slaap houdt ze het ook goed vol als het moet, ze wordt niet echt huilerig gelukkig!
gisteren
Reactie op RelaxedFluistering332742
Jaa onze dame kan ook slapen als de beste. In de ochtend meestal rond 8 uur ...
Heel fijn! En krijgt ze dan snachts nog een voeding? Of slaapt ze dit in 1keer door?
Als we met haar op pad gaan dan wordt ze gelukkig ook niet huilerig. Thuis of op de opvang laat ze het na 1,5uur echt wel weten. 馃ぃ
gisteren
Reactie op Jaja2
Heel fijn! En krijgt ze dan snachts nog een voeding? Of slaapt ze dit in 1k ...
Nee sinds 5 weken slaapt ze door en krijgt ze al geen nachtvoeding meer. Al waren het toen natuurlijk nog geen nachten van 13 uur maar ze sliep toen vaak ook al wel van 11 tot 6 of zoiets.
Haha groot gelijk heeft ze馃槈is ook de enige manier om wat duidelijk te maken he馃槀
gisteren
Nee sinds 5 weken slaapt ze door en krijgt ze al geen nachtvoeding meer. Al ...
Heerlijk! Onze dochter heeft dit netjes gedaan tussen de 2 en 4 maanden. Maar daarna niet meer. Haha.
Als ze maar tevreden zijn dat is het aller belangrijkste. En vooral dr broer wil zo graag dat ze wat langer kan spelen. Hij is zo verliefd op dr dat hij elke keer teleurgesteld wordt als ze weer wil slapen. En nu met die hapjes erbij is het vaak alleen voeden, verschonen heel even spelen en weer slapen.
gisteren
Reactie op Jaja2
Heerlijk! Onze dochter heeft dit netjes gedaan tussen de 2 en 4 maanden. Ma ...
Oh haha, dan is het al helemaal jammer als je wel weet wat het is om door te slapen, maar ach, die tijd komt vanzelf weer dat ze lekker doorslapen!
Ach wat lief!馃ス ja dan blijft er weinig tijd voor hem over馃檲
gisteren
Oh haha, dan is het al helemaal jammer als je wel weet wat het is om door t ...
Ja hoor daar zijn we ook niet bang voor. En als ik het soms lees mogen wij echt niet klagen.
Ja dr broer is zo super lief. Het is dat hij te klein en te jong is om haar te tillen en het flesje te maken, anders hoefde we echt niks te doen. Hij geeft als we dagen op rij haar flesjes en haar Groente en fruit hapje. Zn Broodkorst wordt gedeeld. In en Uit bed halen moet hij doen. Zelf de slaapzak aan en uit doen. We maken overal maar foto's van want wie weet hoe het over een paar jaar gaat 馃槄 kunnen ze mooi laten zien dat ze elke ooit echt wel leuk vonden 馃お馃お馃ぃ
19 uur geleden
Reactie op Jaja2
Ja hoor daar zijn we ook niet bang voor. En als ik het soms lees mogen wij ...
Haha heel slim, je weet het nooit met broers en zussen h猫馃檲 maar dit hebben jullie alvast馃ぉ