17 Reacties
18 dagen geleden
Och vreselijk! Normaal heb ik niet zo snel last van kou.. maar nu.. brrrrrr!! Dikke truien en dekentjes en kaarsjes.. 🤣
Terwijl ik bij de zwangerschap van mijn dochter met -4 nog zonder jas buiten liep altijd heet!🥵🤣 toen was ik wel hoogzwanger.. dat dan weer wel… 🙈
18 dagen geleden
Oh en heb bij HEMA een elektrische deken gekocht. Life saver. Heerlijk. 🙈
17 dagen geleden
Ik heb het ook echt de hele dag koud… heb al dikke truien aan, zit soms te werken met een kruik (ik werk veel vanuit huis) en zit al te denken aan een dekentje bij m’n bureau haha. Maar dit heb ik echt al vanaf het begin van m’n zwangerschap, zelfs op de warmere dagen de afgelopen maanden…
17 dagen geleden
Voor m'n zwangerschap had ik het altijd bloedheet. Sinds m'n zwangerschap heb ik het continue koud. Weet niet was erger is eigenlijk 🫨
17 dagen geleden
Yes ik heb ook ontzettend koud, als ik last heb van misselijkheid wordt het nog een tandje erger en heb ik ook heel vaak kippenvel. Tijdens m’n andere twee zwangerschappen had ik het juist warmer dan gewoonlijk, al helemaal toen het wat verder vorderde. Ben benieuwd of het dit keer nog gaat omslaan! Blijkbaar raakt je temperatuur gewoon ontregeld, de ene of de andere kant op ;). Maar lastig is het wel!
13 dagen geleden
Ja, niet te doen! Dikste truien aan, niet meer zweten tijdens intensieve sportlessen met vest terwijl de rest met korte mouwen staat, en soms zelfs onder de douche om warm te worden.
13 dagen geleden
De verloskundige zegt wel dat het op een gegeven moment beter wordt en dat je het dat juist heel warm gaat krijgen..
13 dagen geleden
Overdags koud en savonds zweet ik me een ongekuk of tijdens schoonmaken of met boodschappen doen
13 dagen geleden
Ja onwijs! Zit op kantoor met m’n jas aan en m’n handen zijn niet warm te krijgen.. en dan moet het nog winter worden..