19 Reacties

3 dagen geleden

Ik volg! Ben benieuwd wat andere moeders doen

3 dagen geleden

Wollen onderlegger in bedje met een wollen romper met pyjama en 3.5 tog slaapzak. Komende week komt de wollen slaapzak binnen. Verder geen dekens oid.

3 dagen geleden

Ik doe nu romper lange mouw. Pyjama lange mouwen. WinterSlaapzak puckababy. En nog dekentje. Temperatuur in de kamer is 20 graden. Volgende week als het kouder wordt in ze kamer dan een dikkere deken. ( onze zoon is wel een koukleum ) als we hem minder warm aankleden of de temperatuur in de kamer is kouder dan wordt hij 100 x wakker helemaal in elkaar gevouwen op de buik.

3 dagen geleden

Die van ons ligt nu in een lange mouwen romper in een 3.5 TOG slaapzak. Geen dekens. Kamertemperatuur is vooralsnog stabiel 19-20 graden. Ben zo bang hem te heet aan te kleden 😅. Dit is op papier al aan de hete kant, maar gaat in ieder geval goed…

3 dagen geleden

Hier ook twijfel. Zoontje slaapt nu in een lange mouw romper en pyama pakje met voetjes of sokjes en een laken/dekentje. Winterslaapzak heb ik ook, maar dat mag officieel niet met een dekentje er over. En die van mij vind zo strak in een slaapzak dus ook helemaal niks.

3 dagen geleden

Gewoon winterslaapzak. Geen dekens daar zijn ze nu echt te groot voor.

3 dagen geleden

Reactie op SamDWO

Wollen onderlegger in bedje met een wollen romper met pyjama en 3.5 tog sla ...
Ik heb net een 100% wollen dekentje besteld! Dank je😊

2 dagen geleden

Romper met lange mouwen en 2.5 tog slaapzak en de verwarming staat iets los, voel altijd voordat ik zelf naar bed ga hoe het nekje voelt.. deken over de slaapzak durf ik niet

2 dagen geleden

Onze slaapkamer is snachts 18-19 graden en ze slaapt in een lange mouwen romper en een 3,5 tog slaapzak

gisteren

Als het echt koud is in zijn kamer , dan draagt hij een romper met lange mouwen, onesiepyjama met voetjes, winterslaapzak met lange mouwen en een slaapzak zonder mouwen. Net een matroesjka poppetje 🤣

Reactie op SuusZ88

Als het echt koud is in zijn kamer , dan draagt hij een romper met lange mo ...
Wow, is dit niet veelste warm?! Ik neem aan dat het niet kouder is dan 10 graden in de slaapkamer toch?!

13 uur geleden

Reactie op Pukje94

Die van ons ligt nu in een lange mouwen romper in een 3.5 TOG slaapzak. Gee ...
Bij ons is het ook zo!

11 uur geleden

Onze baby heeft in de nacht het volgende aan: een lange romper, een broekje, shirtje, sokjes, een dun slaapzakje 0.5, een babydeken dubbel van de Prenatal (geen idee hoeveel tog, maar vergelijkbaar met een fleesedeken) en nog een fleesedeken dubbel over. Maar de temperatuur is ook vrij koud, 15.5/16 graden. Voor haar is dit goed. Vanochtend heb ik direct uit bed nog getemperatuurd (voor de zekerheid, omdat de oudste koorts had) en haar temperatuur was goed. :)

11 uur geleden

Reactie op Pukje94

Die van ons ligt nu in een lange mouwen romper in een 3.5 TOG slaapzak. Gee ...
Welke slaapzak heb je van 3.5 tog?

10 uur geleden

Reactie op Shannon1994

Welke slaapzak heb je van 3.5 tog?
https://www.bol.com/nl/p/lodger-winterslaapzak-baby-3-3-tog-afritsbare-mouw-creme-80cm-autostoel/9300000074135545?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Deze van Lodger! Zie nu alleen dat hij 3.3 i.p.v. 3.5 tog is, haha. Kan ook zo opengeritst worden dat ie in de maxicosi kan ☺️. Valt een klein beetje smal, wellicht goed om te weten.

8 uur geleden

Wollen rompers doen het ook altijd goed!

8 uur geleden

Hier een wollen romper (lange mouwen), een pyjama met sokken en een 3.5t slaapzak. Het is ongeveer 18/19 graden hierbinnen (stabiele temperatuur/nieuwbouw huis) maar met een laagje minder heeft hij het serieus kouder. Gewoon regelmatig het ruggetje van je kindje checken en daarop vertrouwen. Rond 4/5u 's nachts is ook het koudste moment van de nacht.

4 minuten geleden

Hier een wollen romper met lange mouw, lange wollenonsie met wollen sokken. Daarover een 3,5 tog slaapzak en hij ligt onder een nunki lakentje die is 0,5 tog. Soms als hij het koud heeft nog een klein dekentje erover. Hij hebben een stabiele kamer temperatuur rond de 18 graden.