17 Reacties

18 dagen geleden

Hoi! Bedankt voor de tip! In welke omgeving zit jij?

18 dagen geleden

Ik heb ook een ZZP benaderd, via een andere ZZP’er die helaas op vakantie is als ik uitgerekend ben, maar ik wacht nog op antwoord haha. Verloskundige zei het inderdaad ook dat ik dit wel nu “moest” gaan regelen

18 dagen geleden

Goede tip! Ik heb wel een organisatie kunnen regelen (afgelopen week met 9 Weken gedaan). Wij willen sowieso niet alle uren maar hebben in iedergeval een plekje ☺️

18 dagen geleden

Als je kraamhulp van een ZZPer wilt moet je het idd nog veel eerder regelen dan via een organisatie. Mei schijnt ook best wel een drukke maand qua baby's te zijn.

18 dagen geleden

Wij hadden met onze eerste ook een ZZP'er. Ik was eind augustus bevallen. In de vakantie kreeg iedereen om mij heen minder uren, maar omdat ik een ZZP'er had, kreeg ik gewoon alle uren. Zij was goed bevallen, dus we hebben haar weer gevraagd voor straks in mei en ze heeft al toegezegd 😊

18 dagen geleden

Het is dat ik deze tip ook tegen kwam! Ik zocht ook een zzp'er. Allemaal al vol... gelukkig eentje gevonden! Goed dat je dit topic hebt geopend, want ik denk dat veel vrouwen dit niet weten

18 dagen geleden

En krijg je die ook gewoon vergoed?

18 dagen geleden

Reactie op Lana05

En krijg je die ook gewoon vergoed?
Jazeker!

18 dagen geleden

Reactie op Lana05

En krijg je die ook gewoon vergoed?
Yes, basis verzekering!

18 dagen geleden

Reactie op WonderlijkeLelie145163

Hoi! Bedankt voor de tip! In welke omgeving zit jij?
Gelderland! :)

18 dagen geleden

Reactie op Niessie31

Goede tip! Ik heb wel een organisatie kunnen regelen (afgelopen week met 9 ...
Heel fijn!

18 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Als je kraamhulp van een ZZPer wilt moet je het idd nog veel eerder regelen ...
Ja dat blijkt! Niet normaal 😂🙈

18 dagen geleden

Reactie op Sulan

Ik heb ook een ZZP benaderd, via een andere ZZP’er die helaas op vakantie i ...
Aah zul je altijd zien! Ja niet normaal eh zo vroeg eigenlijk! Ik was blij dat ik het zo vroeg wist anders echt nog niet bij stil gestaan! Hopelijk kan deze kraamhulp in jouw periode!

18 dagen geleden

Reactie op TopperAms

Wij hadden met onze eerste ook een ZZP'er. Ik was eind augustus bevallen. I ...
Zo fijn!!

18 dagen geleden

Reactie op Nomi4

Het is dat ik deze tip ook tegen kwam! Ik zocht ook een zzp'er. Allemaal al ...
Aah precies om deze reden gedaan! Super fijn!☺️

15 dagen geleden

Hebben jullie meerdere zzp’ers tegelijk aangeschreven? Of altijd gewacht tot je antwoord had?

15 dagen geleden

Reactie op Sulan

Hebben jullie meerdere zzp’ers tegelijk aangeschreven? Of altijd gewacht to ...
Ik had er eerst 1 “geregeld” die kon toch niet meer. En toen had ik er 2 tegelijk uit de regio benaderd. Ik had dus meerdere lijntjes wel uitgezet!