Hey allemaal,
Toen ik 4 weken zwanger was kreeg ik als tip om al kraamhulp te regelen i.v.m. drukte en bezuiniging. Ik kreeg dus als tip van m’n zus om een ZZP-er te regelen want die moeten hun uren wel maken.. ook was het voordeel wat zij ervaren had dat er constant 1 dezelfde persoon was en bij een grotere organisatie heb je kans op meerdere personen door afwisseling van diensten.. dit leek mij persoonlijk niet fijn! Ik heb meerdere ZZP-ers benaderd en helaas allemaal al geen plek! (Uitgerekende datum tot nu 13 mei) nu had ik nog 1 optie en zij had precies nog 1 plekje dan en straks dus een eerste belafspraak al om kennis te maken!
Puur even ter info dit.. als ik het niet als tip kreeg namelijk was ik er persoonlijk nog niet mee bezig geweest 🙈🤰🏼
Ik heb ook een ZZP benaderd, via een andere ZZP’er die helaas op vakantie is als ik uitgerekend ben, maar ik wacht nog op antwoord haha. Verloskundige zei het inderdaad ook dat ik dit wel nu “moest” gaan regelen
Goede tip! Ik heb wel een organisatie kunnen regelen (afgelopen week met 9
Weken gedaan). Wij willen sowieso niet alle uren maar hebben in iedergeval een plekje ☺️
Als je kraamhulp van een ZZPer wilt moet je het idd nog veel eerder regelen dan via een organisatie.
Mei schijnt ook best wel een drukke maand qua baby's te zijn.
Wij hadden met onze eerste ook een ZZP'er. Ik was eind augustus bevallen. In de vakantie kreeg iedereen om mij heen minder uren, maar omdat ik een ZZP'er had, kreeg ik gewoon alle uren.
Zij was goed bevallen, dus we hebben haar weer gevraagd voor straks in mei en ze heeft al toegezegd 😊
Het is dat ik deze tip ook tegen kwam! Ik zocht ook een zzp'er. Allemaal al vol... gelukkig eentje gevonden! Goed dat je dit topic hebt geopend, want ik denk dat veel vrouwen dit niet weten
Ik heb ook een ZZP benaderd, via een andere ZZP’er die helaas op vakantie i ...
Aah zul je altijd zien! Ja niet normaal eh zo vroeg eigenlijk! Ik was blij dat ik het zo vroeg wist anders echt nog niet bij stil gestaan! Hopelijk kan deze kraamhulp in jouw periode!