11 Reacties

5 dagen geleden

Het is heel erg wie je van de organisatie treft Overweeg anders een zzp’er Dan weet je of je een klik hebt

5 dagen geleden

Heb zelf ingeschreven bij naviva . Ken iemand die daar stage heeft gelopen.

5 dagen geleden

Wat doreenk zegt, het verschilt zo met wat voor persoon er komt en of het daar mee klikt… en dat weet je (helaas) pas als het zo ver is. Wellicht heeft de één een ander soort beleid dan de ander..

5 dagen geleden

Vorige keer naviva en er nu weer voor gekozen, omdat het prima bevallen was. Maar het is natuurlijk wel afhankelijk van wie je kraamzorg krijgt en of dat klikt

5 dagen geleden

Wij hadden 1 van kraamzus. Fantastische vrouw, wat een liefde en gezellig en kunde nam ze mee! Nu bij m’n volgende zwangerschap haar weer gevraagd!

4 dagen geleden

Naviva DH was top. Ondersteuning thuisbevalling en eerste uren ook van hen. Wel over de kraamperiode wisselingen gehad, maar ik vond dat zelf superfijn want daar leer je meer van bij eerste kindje. Elke kraamverzorgende is net anders namelijk. Goede ondersteuning ondervoeding, een lactatiekundigen hulpplijn (die gratis zorg is wel afgebouwd geloof ik), Dunstan taal, babymassage. Ze doen het goed en net wat extra voor een goede start. Geen leuke fruitschalen gehad, maar wel top ondersteuning ook voor mijn man die op omvallen stond.

4 dagen geleden

Vorige keer naviva, fijne mevrouw maar heb nu toch voor een zzp gekozen zodat ik zeker weet wie er komt en iemand waarbij ik vooraf in elk geval een goed gevoel heb.

4 dagen geleden

Super dat je kan kiezen! Met 10 weken dacht ik er op tijd bij te zijn maar 4 organisaties van ons lijstje zaten al vol, gelukkig bij Naviva nog plek. 1e kindje dus gaan het ervaren, bij de volgende al voor de conceptie de kraamzorg regelen😅

4 dagen geleden

Reactie op DoraJvE99

Super dat je kan kiezen! Met 10 weken dacht ik er op tijd bij te zijn maar ...
Of een zzp’er

4 dagen geleden

Wij hebben de vorige keer voor Naviva gekozen en dat is ons goed bevallen, dus die kiezen we dit keer weer.

3 dagen geleden

Reactie op doreenk

Of een zzp’er
Ja ook allemaal toen al bezet in de omgeving