Hey iedereen,
Dit is mijn eerste zwangerschap en ik ben nu net 13 wk zwanger.
Ik wil rustig aan gaan oriënteren maar kraamzorg.
Heeft iemand aanraders in omgeving Arnhem/Nijmegen. Ik ben ook benieuwd naar jullie ervaringen.
Alvast bedankt!!
Ik zou echt super snel aanmelden! Ik woon in een klein dorpje maar ook hier gaven ze al aan snel te moeten zijn. Sommige bureaus hebben al een stop tm mei.
Ik zou de sites doornemen en kijken welke visie bij jullie past en dan het liefst vandaag al aanmelden.
Ooh goed dat je het zegt, mij is nog niet verteld dat dat zo snel al moest ...
Best een beetje raar dat ze dit niet aangegeven hebben. Ik was met 8 weken al aan de "late kant". Maar wellicht is dit in jullie regio niet aan de hand. Hopelijk lukt het gewoon!
Best een beetje raar dat ze dit niet aangegeven hebben. Ik was met 8 weken ...
Dat is raar ja.. bij mij gaven ze aan dat ik sowieso moest wachten op mijn uitgerekende datum, die werd vastgesteld tijdens mijn 12 weken echo. Maar goed, hopen op het beste!!
Ik zou gewoon bij een kraamzorg aanmelden die jou in eerste instantie het meest aanspreekt. Tijdens het intakegesprek kun je je wensen doorgeven. Ook wat je verwacht van de kraamverzorgster. Dan gaan zij iemand matchen met jou tegen die tijd. Ik heb zelf ervaring met De Kraamvogel bij mijn 1e. Nu gekozen voor kraamzorg Roza.
De kraamvogel. Bij mijn eerste gehad en straks weer. Bij hen is vol is vol. Voordeel daarvan is dat ze nooit heeeel veel zullen korten in uren. Maar wel snel aanmelden raad ik aan