5 Reacties

één maand geleden

Ik snap dat dit niet is waar je op gehoopt had. Dit gaat overal zo. Omdat het zo druk is moet je jezelf nu al inschrijven maar bij een intake moet je huis al redelijk baby proof zijn bij sommige instanties. Zodat ze kunnen kijken of er nog iets op de arbo van kraamzorg aangepast moet worden. Waarom denk je nog te willen annuleren eventueel ? Je weet pas wie je kraamverzorgende wordt op het moment dat je bevallen bent. Dan weet je wie er dienst heeft. Je mag altijd als er geen klik bellen en dan krijg je een nieuwe

één maand geleden

Reactie op Roambr

Ik snap dat dit niet is waar je op gehoopt had. Dit gaat overal zo. Omdat h ...
Vandaar, het is me allemaal nog onbekend en vond het vreemd en gokte al ergens een beetje dat dit de reden kon zijn. Ik heb geen specifieke wens om te veranderen van instantie maar het voelt onzeker omdat ik nu niet weet waarmee ik allemaal akkoord ga voor straks. Dit bespreek je dan pas later, maar dan laat ik het nu zo en dan gaan we het straks meemaken 😊

één maand geleden

Een andere tip: wij hebben kraamzorg bij een zzp'er aangevraagd (dit moet je echt zo snel mogelijk doen). Dit zodat we bewust voor iemand kiezen en weten wie er in huis komt. Daarnaast zijn er grote tekorten in de kraamzorg waardoor de kans erg groot is dat je minimale ondersteuning krijgt vanuit een kraamzorg bureau. Zzp'ers nemen meestal maar een of twee gezinnen aan per maand zodat ze het normaal aantal uren ook kunnen bieden

één maand geleden

Reactie op Newmomlfeu

Een andere tip: wij hebben kraamzorg bij een zzp'er aangevraagd (dit moet j ...
Ja dit moet je echt snel doen, ik heb me bij 3 aangemeld met nog geen 6 weken en ze zitten al vol haha.