10 Reacties

één maand geleden

Ik volg graag! Bij mijn eerste kraamzorg gehad via 'Kraamzorg Rotterdam'. Volgens mij valt dit tegenwoordig onder Gro-up. Maar ik ga nu zeker voor een andere organisatie kiezen. Mogelijk kwam het vooral door corona destijds, maar toen ik belde dat ik naar huis mocht na mijn bevalling via spoedkeizersnede, 1e kindje, gewoon op geplande datum, gaven ze aan geen personeel te hebben. We konden dan s'avonds wel even videobellen. Wij konden geen beroep doen op familie en hadden allebei nog nooit voor een baby gezorgd. Ik heb jankend de verloskundigenpraktijk gebeld en die hebben toen alsnog voor elkaar gekregen dat er die dag nog iemand kwam. En die kraamhulp in kwestie was helaas ook niet om over naar huis te schrijven. Geen aanrader dus.

één maand geleden

Ik heb geen ervaringen maar op basis van advies van de verloskundige heb ik ons aangemeld bij Groei & Bloei in Rotterdam

één maand geleden

Wij hebben ons ook op advies van de verloskundige bij groei en bloei aangemeld. De reviews zagen er goed uit, maar ook nog geen directe ervaring mee aangezien dit ons eerste kindje is

één maand geleden

Heb een zzp’er dit keer (woon in een andere regio)

één maand geleden

Reactie op doreenk

Heb een zzp’er dit keer (woon in een andere regio)
Ik hoor veel goede ervaringen over zzp-ers maar hoe vind je ze?

één maand geleden

Je kan ook je verloskundige vragen of ze een paar goede kraamverzorgsters weten. Zij zien natuurlijk die ZZP'ers uit de omgeving. Ben alleen bang dat je wel aan de late kant bent om een zzp'er te vragen.

één maand geleden

Ik zit bij Jij & Ik en zij bieden ook kraamzorg aan dus ik ga me daar inschrijven

één maand geleden

Reactie op TopperAms

Je kan ook je verloskundige vragen of ze een paar goede kraamverzorgsters w ...
Wanneer ben je te laat? Ik ben nu 8 weken zwanger. Dacht dat ik nog aardig op tijd ben😳

één maand geleden

Reactie op AardigeDahlia228184

Wanneer ben je te laat? Ik ben nu 8 weken zwanger. Dacht dat ik nog aardig ...
Voor een bureau ben je ruim op tijd, maar goede zzp'er wordt altijd heel snel gevraagd. Maar 8 weken kan misschien nog wel, dan zit er nog wel iemand tussen die een plekje heeft.

één maand geleden

Reactie op AardigeDahlia228184

Ik hoor veel goede ervaringen over zzp-ers maar hoe vind je ze?
De mijne heb ik op advies van de verloskundige Je kan Google gebruiken Maar denk ook op de website zoeken waar ik me moet aanmelden https://www.kraamzorg1op1.nl