14 Reacties

één maand geleden

Ik heb precies hetzelfde. Hele dag/nacht gevoel dat ik ongesteld ga worden. Kan me herinneren van m’n vorige zwangerschappen dat ik dat ook had! Heeft te maken met het innestelen en groei van je baarmoeder. Zolang je geen bloedverlies hebt, dus juist een goed teken! Maar wel constant de angst van ‘oh nee toch geen bloed zichtbaar bij naar wc gaan’.

één maand geleden

Ik heb dat ook, af en toe met vlagen. Meer aan de zijkanten van mn buik.. met een beetje gerommel soms. Kan er allemaal bijhoren🙈

één maand geleden

Reactie op Momof2girls🩷

Ik heb precies hetzelfde. Hele dag/nacht gevoel dat ik ongesteld ga worden. ...
Precies dat! Ben steeds bang dat als ik naar het toilet ga er bloed bij zit. Maar gelukkig (tot nu toe) niks. Laten we hopen op het beste 🫶🏼 fijn dat jij het zelfde hebt 🫣

één maand geleden

Reactie op MaikeRN

Ik heb dat ook, af en toe met vlagen. Meer aan de zijkanten van mn buik.. m ...
Laten we daar dan maar vanuit gaan haha

één maand geleden

Ik heb dat ook, gepaard met heeeeeeel licht bloedverlies. Maar probeer me niet zoveel zorgen daarom te maken zolang het nog steeds niet vloeit of stolsel zijn

één maand geleden

Ik heb dit ook, heel vervelend omdat ik continu het gevoel heb ongesteld te gaan worden!

één maand geleden

Ja hoort er gewoon bij hoor! Gebeurt vanalles daar in je buik 😉

één maand geleden

Ik had dat ook! Ik ben nu 4-4 en het is nu opeens volledig voorbij. Maar de afgelopen 4 dagen heb ik echt veel krampen gehad..

één maand geleden

Ik ben 5+3 en had dat vanmorgen ook, is nu weer over en een week geleden ook twee dagen gehad. Lichte ongesteldheidskrampen

één maand geleden

Jep hier ook, super eng.. gister zag ik ook heeeel licht roze afscheiding en dat was wel even paniek. Hopelijk zet het niet door, maar die krampen zijn echt vaak aanwezig.. 6+3

één maand geleden

Ben zelf bang om naar de wc te gaan omdat ik bang ben dat ik bloed zie ..hopelijk blijft alles goed.

één maand geleden

Reactie op Sulan

Ik heb dat ook, gepaard met heeeeeeel licht bloedverlies. Maar probeer me n ...
Hier t zelfde. Vorige week druppeltjes bloedverlies gedurende de dag alleen bij naar de wc gaan. Eerste 2 dagen weet ik het aan gemeenschap. Daarna was het 1 dag weg. Toen last van obstipatie en daar door wat meer persen en toen weer 1.5 dagen wat druppelsgewijs bloedverlies. Allemaal zonder krampen en zeurende pijn ofzo. Geen verdere klachten alleen af en toe wat druppels. Toen afgelopen zaterdagmiddag begon het bloedverlies weer zonder aanwijsbare reden. Af en toe een veeg of druppel. Dan wrer rood dan weer bruin. Maar gister hele dag weer niks en nu ook weer niet. Dus ik ga uit van het beste. Krampjes vooral einde dag als ik moe wordt. Trekkend zeurend gevoel zeg maar. Komende maandag eerste echo met 7+3

één maand geleden

Jup, 24/7 hier al 1,5 week. De krampen gaan niet weg