8 Reacties

14 dagen geleden

Hoi, ik herken het had na mijn 5 weken echo (vervroegde echo door bloedverlies, was niks aan de hand alles was goed) ook dat de groei pijn achtig krampen verdwenen en vlak voordat ik voor mijn vitaliteitsecho kwam bleek ik net 6 weken te zijn had ik de krampen weer terug nadat ik er een weekje niks van had gemerkt en er was een sterk kloppend hartje te zien tijdens deze echo Nu komen de krampen ook zo nu en dan maar ze laten ook nog weleens paar dagen wachten dus het verschild bij mij ook heel erg mijn volgende echo is 21 oktober dus tot die tijd beschouw ik elk krampje als goed teken omdat het bij de vorige echo ook niks bleek te zijn hopelijk iets gerustgesteld Wanneer heb jij je (eerste) echo?

14 dagen geleden

Reactie op Wonder940225

Hoi, ik herken het had na mijn 5 weken echo (vervroegde echo door bloedverl ...
Dank voor je uitgebreide reactie! 16 okt met 7w. Erg onzeker na 7 miskramen!

14 dagen geleden

Reactie op lJw.

Dank voor je uitgebreide reactie! 16 okt met 7w. Erg onzeker na 7 miskramen ...
Oh ja dat snap ik heel goed! Heel veel succes met de echo ik hoop dat het goed zal gaan uitpakken 🍀

13 dagen geleden

Vanmorgen ook ochtend 2 zonder ochtend misselijkheid 😞 dagen daarvoor wel gehad.

2 dagen geleden

Zijn er meer ervaringen? 😊

2 dagen geleden

Ik heb ongeveer een week af en aan krampen gehad aan de linkerzijde en gister opeens rechts. Het komt en gaat bij mij, ik ben nu ±7+4

één dag geleden

Ik heb ook flinke krampen gehad rond week 6/7/8. Inmiddels 11 weken en al een aantal weken nergens last meer van qua krampen. Echo’s blijven allemaal in orde dus niet te druk om maken denk ik 😊

één dag geleden

Ik had de eerste weken ook meerdere keren per dag van die steekjes. Na de vitaliteitsecho met 6+3 verdwenen deze ineens, totdat ik 3 a 4 dagen later weer iets voelde. Ze zijn nu veel minder frequent en slaan ook zeker wel eens een dag (of een paar) over, maar ik maak me er niet meer druk over omdat ze er nog steeds wel af en toe zijn.