9 Reacties

9 dagen geleden

Ik heb dit ook!! En een soort plopjes die ik heel af en toe voel 😂

9 dagen geleden

Reactie op Rosa ✨

Ik heb dit ook!! En een soort plopjes die ik heel af en toe voel 😂
Ik ben zo blij om te lezen dat ik niet de enige ben 🤣.. het voelt zo vreemd

9 dagen geleden

Ah ja ik dus ook! Lijkt echt alsof ik dus al ieniemienie bewegingen voel... m'n placenta ligt ook wel achter en m'n baarmoeder al hoog, zeiden ze bij de echo. dacht echt niet dat het zo snel kon, maar ik kan het nergens anders meer vergelijken!

8 dagen geleden

Reactie op sarah322

Ah ja ik dus ook! Lijkt echt alsof ik dus al ieniemienie bewegingen voel... ...
Nee precies! Waar voelen jullie die kriebeltjes?

8 dagen geleden

Reactie op Mijsie

Nee precies! Waar voelen jullie die kriebeltjes?
Onder m'n navel, boven mn schaambot! Ik voel daar ook echt een rand gekomen

8 dagen geleden

Vriendin van me omschreef het als vlindertjes in de buik gevoel, die had dat bij een week of 15 dacht ik? Dus wie weet!

8 dagen geleden

Van de week zei iemand tegen mij: wacht maar op het moment dat je kriebels in je buik voelt, dat is dan die kleine en dat is zo fijn. Dus wie weet🧸❤️

7 dagen geleden

Ja ik voel de kleine echt! Gister zag ik ook beweging maar ik ben gestart met ondergewicht dus ja maakt het misschien iets makkelijker. Maar was echt zo kort gisteren maar herinnerde me meteen de zwangerschappen van mijn meiden. Het kan echt! Ik lag bij mijn eerste uitgedroogd in het zh en ik zeg zuster mijn buik jeukt, ging ze lachen zegt ze dat is de baby, ja was echt z’n vlinder gevoel, daarna plopjes, daarna echt wat meer schokjes ze lag omgedraaid dus die waren niet te missen 🤭 ja het kan zeker de kleine is er groot genoeg voor. Vertrouw op jouw eigen gevoel daar gaat de zwangerschap 🤰🏼 om. Jij weet hoe jouw lichaam doet met rommelende darmen. En plopjes is echt iets anders 😅

7 dagen geleden

Haha! Ja ik voel ook af en toe iets door mn buik strelen, alleen wordt dat gevoel meestal afgesloten door een wind. Dus in mijn geval gewoon gasbellen die door mijn darmen naar de uitgang reizen. 🤣 Ik weet nog wel van mijn eerste zwangerschap dat schoppende voetjes precies hetzelfde kunnen voelen. Dus zeker zo vroeg is het moeilijk om het verschil te voelen. 😅