16 Reacties

één maand geleden

Dat vraag ik mij ook af, onze jongste van 1,5 die hangt al heel erg aan mij maar de laatste dagen voor mijn gevoel echt extreem. Gister lag ze bij me, gaf ze een kusje op mijn buik en zei kusje baby 😱😳 en écht, we hebben er nog met geen woord over gerept waar de kinderen bij waren. Zo bizar dit

één maand geleden

Ja ik vroeg het me ook al af, ons zoontje van 1,5 begint zelfs te huilen als papa hem oppakt, dat was eerder nooit. Wil alleen nog maar bij mij zijn en hangt nog meer aan mij dan daarvoor 😅

één maand geleden

Heel toevallig zijn mijn meiden ineens heel erg bezig met baby’s in de buik 😅. Geen idee hoe dat komt want wij praten er nog niet over waar ze bij zijn haha..

één maand geleden

Mijn dochter had ‘t al op school verteld voor ik positief testte. Ze had het er die week mega veel over… En toen ineens positief 😱🤣

één maand geleden

Mijn dochter (3) was een paar weken geleden huisjes aan het maken van magnetische steentjes. "Een huisje voor mama, een huisje voor papa, een huisje voor mij en een huisje voor mijn zusje, maar die is er nog niet." 😳 Ik wist toen zelf nog niet eens dat ik zwanger was.

één maand geleden

Reactie op jongdejuul

Mijn dochter had ‘t al op school verteld voor ik positief testte. Ze had he ...
Whaha! En wij zei de juf /meester? 😅

één maand geleden

Heel herkenbaar. Mijn kindje (3) kwam vandaag naar me toe gelopen knuffelt m’n buik en zegt mama heb een baby in de buik. En ik dacht heh? Moest wel stiekem even lachen 😂🥰

één maand geleden

Hier ook! Mijn dochter kwam aan met een tekening van mama met een baby in haar buik.. heel bijzonder. Vraag mij af wat de juffen wel niet moeten denken.

één maand geleden

Reactie op Nic12345

Hier ook! Mijn dochter kwam aan met een tekening van mama met een baby in h ...
Wat een mooie tekening! Maar wel heel erg bijzonder! ❤️

één maand geleden

Mijn dochter van 4 kwam de dag na de “bevruchting” (achteraf gezien) met een trui beneden met “big sister” aan. Die trui hadden we bij onze vorige zwangerschap in april (wat een ma werd) gekocht en goed verstopt zodat niemand het zou vinden. Gaat mevrouw er ineens vol trots mee aan de tafel zitten. We keken elkaar aan en toen wist ik dat het deze maand raak was ;-)

één maand geleden

Aait de jongste net over mijn buik en zegt mama baby 🥹. Hoe bizar is dit haha 😅

één maand geleden

Mijn jongste vroeg ineens heb jij een baby in je buik? En sinds kort zeggen mijn kinderen elke dag mooie mama en geven ze mij een knuffel. Ze zijn 10 en 5. En op werk was er een meisje (3) die vooruit aan het staren was en toen zei ze jij hebt een baby in je buik. 😂

één maand geleden

Mijn zoon roept ineens de hele tijd “baby baby” als ik hem op de arm heb. Zitten in de tweede ronde voor een tweede kindje en ben 2 DPO. Praten er echt nooit over in zijn bijzijn. Toevallig zag ik vandaag dit topic. Of ik maak mezelf nu gek, óf het is echt waar dat kinderen iets kunnen voelen 😂🤞🏻

één maand geleden

Haha herkenbaar, hier een zoontje van 2.5 en idd helemaal mamafan sinds een week 🙈

één maand geleden

Reactie op MamavanT🩵

Mijn zoon roept ineens de hele tijd “baby baby” als ik hem op de arm heb. Z ...
Ik hoop met je /jullie mee! 🍀

één maand geleden

Bedankt voor het delen van jullie mooie en bijzondere verhalen! ❤️ Ik ben die niet de enige die dit gevoel heeft 😅❤️