12 Reacties

3 weken geleden

Ik heb 'm ook, nu voor tweede kindje en vulling doe ik niet. Ik leg er met voeden toch altijd nog een extra kussentje onder.

3 weken geleden

Reactie op Elise29

Ik heb 'm ook, nu voor tweede kindje en vulling doe ik niet. Ik leg er met ...
Oke goed om te weten. Kraamzorg gaf aan dat ik vulling moest kopen maar vond dat een beetje onzin, zo kan je blijven vullen..
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 weken geleden

Ik heb wel vulling gekocht, maar meer omdat ie nu echt niks meer voor me doet als zwangerschapskussen. Was volgens mij maar 15 euro kwijt

3 weken geleden

Ik heb bij de vorige erg lang gevoed, toen na een half jaar ofzo een keer halve zak bijgevuld (samen gekocht met mijn schoonzusje die er ook één had) en nu nog niet bijgevuld en slaap er ook alweer sinds week 8 mee.

3 weken geleden

Gewoon de hoes regelmatig wassen en in de de droger. Dan is het weer lekker stevig. Ik ga het ook niet bijvullen.

3 weken geleden

Ik heb hem na 6 maanden wel eens bijgevuld, 1 zak maar. Maar jezus wat een klote werk!! Zou het niet nog eens doen want ALLES maar dan ook ALLES zat onder de witte bolletjes 🙃 zijn nu een maand later en ik vind er nog steeds die aan de kast plakken

3 weken geleden

Ik heb nu na 3 zwangerschappen ook de doomoo bijgevuld (2x vulling zelfs) van te voren deed ik een knoop aan een uiteinde in de hoes zodat die strak was. Maar zoals al genoemd het bijvullen zelf is echt vreselijk. Ik heb de zak in mijn container gedaan na afloop en elke keer dat ik nu een zak afval in de container gooi vliegen de bolletjes me tegenmoed🤣🤣🤣

3 weken geleden

Reactie op Niquee

Gewoon de hoes regelmatig wassen en in de de droger. Dan is het weer lekker ...
Top tip!

3 weken geleden

Reactie op zeratje

Ik heb hem na 6 maanden wel eens bijgevuld, 1 zak maar. Maar jezus wat een ...
Hahaha ja het is wel echt een *€&@werk. Ik heb het toen buiten gedaan zodat het iig niet in mijn huis zat. 😅

3 weken geleden

Reactie op Lisaa1993

Hahaha ja het is wel echt een *€&@werk. Ik heb het toen buiten gedaan ...
Haha, ik wist niet dat dit zo erg was, had ik het op voorhand geweten had ik het ook buiten gedaan 😆 maar ik hing zelf ook helemaal vol het heeft zelfs nog een paar wasbeurten in mijn wasmachine/droogkast gezeten

3 weken geleden

Reactie op zeratje

Ik heb hem na 6 maanden wel eens bijgevuld, 1 zak maar. Maar jezus wat een ...
Ja dat spul erin is bizar he!! 😆 Ieniemini en hyperstatisch. Ook hier overal (micro)plastic, op mn bed, mezelf, de hoes etc. Leek wel een explosie toen de rits opening 😆 Geen aanrader om onvoorbereid open te maken... Hij is nu weer slap/korter. Vindt ze niet zo heel fijn eigenlijk, zeker voor die prijs. Ben veel blijer met mijn stevige boekweit rolkussens, is ook nog eens van prettig natuurlijk materiaal en niet zo zweterig.

3 weken geleden

Reactie op Emvi86

Ja dat spul erin is bizar he!! 😆 Ieniemini en hyperstatisch. Ook hier over ...
Ik heb nog een anders kussen dat ligt ook veel fijner weet niet juist wat erin zit maar allesinds niks wat je moet bijvullen 😆 maar die is zoooooo lang ik vind het mega onhandig daarmee de doomoo gekocht en ben er eigelijk wel tevreden van, alleen dat bijvullen dan haha. Maar de hoes wassen helpt ook voor een paar dagen