13 Reacties

24 dagen geleden

Heb ik ook! Ze waren ook wat opgezwollen en ineens niet meer. Word je onzeker van he 😵‍💫 ik ben trouwens pas 5+3 dus ook nog 2.5 week wachten tot de echo.. Vorige zwangerschap had ik trouwens helemaal geen last van m'n borsten dus ik ga er van uit dat het niks zegt. Iedereen heeft weer andere kwaaltjes. Uitgaan van het goede🍀

24 dagen geleden

Reactie op Kaatje305

Heb ik ook! Ze waren ook wat opgezwollen en ineens niet meer. Word je onzek ...
Ja is ook zo! Vind het alleen gek dat het afneemt als het er wel was

23 dagen geleden

Reactie op lJw.

Ja is ook zo! Vind het alleen gek dat het afneemt als het er wel was
Ja snap ik.. en zeker na 5 miskramen😔 Ik hoop voor je dat je snel toch iets van kwaaltjes krijgt. Hopelijk stijgt je vertrouwen dan ook. Krijg je een vroege echo gezien je verleden?

23 dagen geleden

Reactie op Kaatje305

Ja snap ik.. en zeker na 5 miskramen😔 Ik hoop voor je dat je snel toch iet ...
Nee helaas. Met 7 weken.

23 dagen geleden

Reactie op lJw.

Nee helaas. Met 7 weken.
Oh dat is jammer. Spannende tijd. Ik duim voor je 🍀

23 dagen geleden

Reactie op Kaatje305

Oh dat is jammer. Spannende tijd. Ik duim voor je 🍀
Lief!!;

23 dagen geleden

Ik ben nu 10 weekjes en ik merk dat kwalen komen en gaan en dar het per dag kan verschillen. Hopelijk geeft dat je wat rust

23 dagen geleden

Reactie op Nomi4

Ik ben nu 10 weekjes en ik merk dat kwalen komen en gaan en dar het per dag ...
Dankjewel 🩷

23 dagen geleden

Bij mij zij het niets, ik was dood ziek voor 2 weken, toen voelde ik me ineens veel beter voor een aantal dagen en nu ben ik weer ziek!😅😂 Dus ik zou zeggen geniet er even van als je een pauze krijgt!

23 dagen geleden

Ik heb dit drie keer gehad, ook rond de 4-5 weken. Twee keer werd het een miskraam, en bij deze zwangerschap was ik ook overtuigd dat het vruchtje gestopt was met groeien toen de gevoeligheid bij mn borsten verdween. Ik was ook niet meer misselijk. Stomverbaasd bij de echo toen er wel een hartje klopte. En twee weken later groeit het nog goed, maar geen pijnlijke borsten of misselijk. Kortom; het hoeft niets te betekenen, en ik hoop heel erg voor je dat dit het geval is. Ik snap hoe vreselijk onzeker je ervan kunt worden, ik werd echt gek van alles in de gaten houden.

23 dagen geleden

Heel normaal! Het zegt niks. Ik ben voor de 4de keer zwanger ik heb 1 zoontje en 2x een miskraam gehad. Bij mijn zoontje had ik ook dagen of zelfs weken waar ik helemaal geen klachten meer had en dan ineens weer wel. En bij deze zwangerschap hetzelfde. Bij 4/5 weken namen mijn klachten af, bij 6 weken ook en nu bij 8/9 weken heb ik alle klachten x10. En mis ik hoe ik mij voelde bij 4/5 weken🙈 Je HCG schommelt en je lichaam geeft niet continue klachten. Dat is heel normaal. Zolang je geen bloedverlies hebt is alles zeer waarschijnlijk nog goed. En zelfs als je bloedverlies hebt kan alles nog goed zijn.

23 dagen geleden

Mijn verloskundige zei je hoeft echt geen klachten te hebben. Zelf heb ik ook ene keer last van borsten en dan niet. En alles is gelukkig goed hier. 9.3 weken

23 dagen geleden

Ik had ook rond die tijd ineens 1,5 week geen gevoelige borsten meer. Heb al twee echo’s gehad en alles is helemaal goed en de gevoelige boobies zijn back!