57 Reacties

één maand geleden

Ik ben 3 weken en 3 dagen en ik heb dit ook. Ook soms bang om te plassen omdat ik bang ben dat er toch bloed komt. De testen geven natuurlijk wat anders aan, maar je weet maar nooit. Afentoe ook misselijk.

één maand geleden

Ik ben juist zo onzeker omdat ik voor mijn gevoel geen kwaaltjes heb.. nu ook 4wkn&4dgn. Heb alleen af en toe wat steekjes onderin de buik (wat ik juist weer eng vind) en moet heel vaak 💩. 🤣

één maand geleden

Reactie op 🤍🤍🤍

Ik ben juist zo onzeker omdat ik voor mijn gevoel geen kwaaltjes heb.. nu o ...
Ik heb juist geen steekjes/voel niks rond mijn baarmoeder. Daar word ik onzeker van haha🙄

één maand geleden

Reactie op Papilio

Ik heb juist geen steekjes/voel niks rond mijn baarmoeder. Daar word ik onz ...
Ook dat begrijp ik! Ik denk dat je overal gewoon onzeker van word 🥺

één maand geleden

Ik heb zeker wel kwaaltjes. Gekke dromen, sneller moe in de avond, vanmiddag/begin avond buikpijn, veel plassen en poepen ook wel vaker.

één maand geleden

Ik heb bijna geen last van kwaaltjes wat me wel beetje onzeker maakt. Ik heb wel al dagen vreselijke hoofdpijn, erg verkouden, en wat sneller moe maar verder voel ik me helemaal prima ☺️

één maand geleden

Bij mijn vorige 2 kindjes begonnen de kwaaltjes echt pas bij 5/6 weken om tussen de 7 en 8 echt tot een piek te komen. Ik verwacht nu dus ook nog niets. Wel al een paar dagen hoofdpijn en last van mijn darmen. Die eerste kan ook de spanning zijn en die 2e kan met de hormonen te maken hebben. Ik maak me nog geen zorgen dat ik nog niet meer voel dan dat (4w4d) omdat het heus wel komt en ik het dan weg wens die kwaaltjes😂

één maand geleden

Heeft iemand ook totaal geen last van gevoelige/gespannen borsten? Ze voelen precies hetzelfde en worden naar mijn idee ook niet persé groter. Naar eigen berekening ook pas 4weken + 1 dag vandaag dus misschien komt het nog?

één maand geleden

Reactie op Tesvdb

Heeft iemand ook totaal geen last van gevoelige/gespannen borsten? Ze voele ...
Nee, ik net zo niet. Gisterenavond de zwangerschapsboeken van mijn zoontjes er bij gepakt. Daar las ik dat de misselijkheid en zere borsten ook pas rond de 6 weken begonnen. Dat heeft mij gerustgesteld!

één maand geleden

Reactie op 🤍🤍🤍

Ook dat begrijp ik! Ik denk dat je overal gewoon onzeker van word 🥺
Ik heb op het moment dat ik steekjes en krampjes heb dat ik er onzeker van wordt en als ik dan even een tijdje niks voel van word ik juist daar onzeker ‘want ik voel niks’ 🙃

één maand geleden

Reactie op lis2405

Ik heb op het moment dat ik steekjes en krampjes heb dat ik er onzeker van ...
Ik heb ook af en toe krampjes en steekjes alsof ik ongesteld moet worden zeg maar, en ik hoor m’n darmen de hele tijd rommelen

één maand geleden

Reactie op Mama2019-2021

Nee, ik net zo niet. Gisterenavond de zwangerschapsboeken van mijn zoontjes ...
Oh gelukkig! Dat stelt mij ook wel gerust. Ik hou nu alles bij in notities en dan schrijf ik het op in een boekje als ik het zeker weet dat het goed zit ☺️

één maand geleden

Ik heb maar 1 borst gespannen en gevoelig, toch ook gek? 😂 verder weinig kwaaltjes geen hoofdpijn, heeeeeel soms iets misselijk maar stelt niks voor. Moe valt ook wel mee

één maand geleden

Meer mensen die heel duizelig zijn? Moet me af en toe gewoon vasthouden ergens aan. Ben nu ongeveer 5 weken

één maand geleden

Ik ben vooral moe en veel plassen en last van me tepels en af en toe misselijke

één maand geleden

Reactie op Sanne 22

Meer mensen die heel duizelig zijn? Moet me af en toe gewoon vasthouden erg ...
Ja dat heb ik ook soms Ik las dat het ook te maken kon hebben met lage bloeddruk dus ik zorg nu dat ik wat meer eet en vaker dat helpt wel wat Voor de rest heb ik gevoelige borsten. Steken soms in mijn buik Erg moe en vaker naar de wc Ik ben nu 5+5 weken zwanger Nog niet misselijk gelukkig

één maand geleden

Reactie op Sanne 22

Meer mensen die heel duizelig zijn? Moet me af en toe gewoon vasthouden erg ...
Ja herkenbaar! Mijn bloeddruk is nu flink gedaald. Volgens de huisarts komt dit vaker voor in het eerste trimester. Ik ben nu 5-6 weken.

één maand geleden

Reactie op Sanne 22

Meer mensen die heel duizelig zijn? Moet me af en toe gewoon vasthouden erg ...
Ja hoor soms zelfs tot echt blauwe lippen en nagels toe en daarna stijgt het weer en krijg ik echt een opvlieger omdat waarschijnlijk dan weer de bleiddruk omhoog gaat🥲 heb dit eigenlijk altijd in het begin van de zwangerschap

één maand geleden

Reactie op Sanne 22

Meer mensen die heel duizelig zijn? Moet me af en toe gewoon vasthouden erg ...
Ja. Heb dit met mijn vorige zwangerschap heel intens gehad tot overgeven toe. Ze zeiden toen virus evenwichtsorgaan, maar heb nu weer lichte duizeligheid. Gelukkig niet zo erg. Maar ben ook nog maar 4+6 dus misschien komt het nog. Tip? Neem reispilletjes

één maand geleden

Reactie op 🤍🤍🤍

Ik ben juist zo onzeker omdat ik voor mijn gevoel geen kwaaltjes heb.. nu o ...
ik ook! Ben ook onzeker. Komt ook omdat ik al 2 miskramen gehad heb.. over 3 weken pas echo, ik hoop tegen die tijd kwaaltjes. Al zijn ze niet fijn, ik vind het niet erg als ik ze krijg :)