57 Reacties

één maand geleden

Reactie op Inverwchtjngvannummer2

Ja hoor soms zelfs tot echt blauwe lippen en nagels toe en daarna stijgt he ...
Poeh zou willen dat ik dat had. Ik heb normaal (niet zwanger) een bloeddruk van 125/95 en soms zelfs 140/100. Bij beide zwangerschappen daalde het naar 110/75 en 120/80 gelukkig bij de eerste echo tot ongeveer 38 weken dan klom hij weer omhoog. Hopelijk deze keer ook een daling voor de hele zwangerschap! Vorige week nog niet. Ik ben nu 5 weken denk ik. Ik hoop er wel op! Hoge bloeddruk is maar niks. Laag is ook niet handig dat snap ik, maar hoog brengt weer andere zorgen met zich mee..

één maand geleden

Wie heeft ook alleen last van onderbuik die beetje aan het groeien is en last van pijnlijke tepels. En vermoeidheid vroeg wakker of slecht slaapt. Heb soort stekken in me onderbuik verloskundige zij dat kan wel wegens je baarmoeder is aan het groeien heb net heel de wc wezen overgeven ik ben zelf 5+4

één maand geleden

Reactie op Marcellavansantvliet

Wie heeft ook alleen last van onderbuik die beetje aan het groeien is en la ...
Ik heb wel een beetje het zelfde maat wel mild. Overgeven heb ik dan weer niet maar ik ben ook een week minder ver dan dat jij bent :)

één maand geleden

Reactie op Marcellavansantvliet

Wie heeft ook alleen last van onderbuik die beetje aan het groeien is en la ...
Hier heb ik ook last van ja, overgeven gelukkig niet ik ben nu 6+2 wel werdt ik spontaan vanacht heel misselijk wakker. Mijn vorige zwangerschap heb ik ook nooit overgegeven

één maand geleden

Die steken in mn buik, niet te doen ey! Verder heb ik rugpijn & that’s it

één maand geleden

Als het goed is nu 4 weken en 5 dagen zwanger. Net positief getest, kan het nog steeds niet geloven. Ik heb af en toe steekjes in mn baarmoeder, gevoelige borsten en ontzettend snel moe. Pfff vindt het zo spannend!

één maand geleden

Hier last van de onderrug, overgeven en echt hele erge hoofdpijn.. waardoor ik eigenlijk niets kan uitvoeren.

één maand geleden

Zo nou ik werdt net niet goed van de geur van rauwe kip😂 ik ruik alles echt 10x zo veel erger en vind alles vies had dit echt niet bij de zwangerschap van mijn zoontje

één maand geleden

Ik ben ook nog maar ongeveer 5 weken, maar ik heb vooral last van vermoeidheid tot nu toe. Moet vaak even zitten als ik even gelopen heb etc. En lichte kramp in mijn onderbuik. Verder voel ik mij ( tot nu toeen hopelijk blijft het een beetje zo ) nog prima! 🥰

één maand geleden

Reactie op LSylvia

Ik ben ook nog maar ongeveer 5 weken, maar ik heb vooral last van vermoeidh ...
Same here!

één maand geleden

Hier komen en gaan de symptomen. Ene moment last van mijn buik, andere moment is het weg. Licht gevoelige borsten komt en gaat ook. En ik heb onder andere een vettere huid, heb het sneller warm en wordt iedere nacht wakker. Meer mensen die niet constant de hele dag symptomen voelen?

één maand geleden

Reactie op Peach_

Hier komen en gaan de symptomen. Ene moment last van mijn buik, andere mome ...
Hier het zelfde wel heel erg moe.

één maand geleden

Reactie op Peach_

Hier komen en gaan de symptomen. Ene moment last van mijn buik, andere mome ...
Ja hier precies zo.. De ene dag super misselijk de andere dag niks. Ontzettend moe, en in de nacht een keer of 3 op staan om te plassen en om 5 uur al klaar wakker zijn….

één maand geleden

Reactie op SamDWO

Ja hier precies zo.. De ene dag super misselijk de andere dag niks. Ontzett ...
Jaa heb ik ook vroeg wakker en soms wel 6x naar de wc in nacht os niet elke nacht

één maand geleden

Reactie op Peach_

Hier komen en gaan de symptomen. Ene moment last van mijn buik, andere mome ...
Heb ik ook. Wordt er best onzeker van☹️

één maand geleden

Reactie op Peach_

Hier komen en gaan de symptomen. Ene moment last van mijn buik, andere mome ...
Ja precies hetzelfde hier! Nu 5+3. Maarja, misschien komt het allemaal nog... denken we achteraf "oh was het nog maar zo", en anderen hebben de hele zwangerschap niets

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Ja precies hetzelfde hier! Nu 5+3. Maarja, misschien komt het allemaal nog. ...
Wat leuk, ik ben vandaag ook 5+3😊

één maand geleden

Reactie op Lori97

Wat leuk, ik ben vandaag ook 5+3😊
Ah leuk, benieuwd wat voor definitieve uitrekendatum iedereen straks krijgt 😊

één maand geleden

Reactie op Lori97

Wat leuk, ik ben vandaag ook 5+3😊
Ik ben vandaag ook 5+3! 🌞

één maand geleden

Ik ben 6+3, eerste zwangerschap dmv icsi! Heb weinig tot geen klachten. Borsten zijn aan de onderkant gevoelig, ben vermoeid en best moody. Ik heb ook opeens heel snel een vette huid en vet haar. Dit had ik voorheen niet. Is dit ook een kwaal?