57 Reacties

één maand geleden

Reactie op doekie

Ik ben 6+3, eerste zwangerschap dmv icsi! Heb weinig tot geen klachten. Bor ...
Vet haar en vet huid ook last van

één maand geleden

Reactie op doekie

Ik ben 6+3, eerste zwangerschap dmv icsi! Heb weinig tot geen klachten. Bor ...
Zeer herkenbaar!! Ik kon mijn haar 1 keer per week wassen en het zag er niet vet uit, zit nu inmiddels al terug op 3 keer per week en tussen de dagen door met droogshampoo.. en die huid vreselijk… kreeg in mijn eerste zwangerschap van mijn dochter ontzettend acne op mijn rug nu alleen zeer vette huid.. was t liefst om de paar uur mijn gezicht… 🥴

één maand geleden

Reactie op doekie

Ik ben 6+3, eerste zwangerschap dmv icsi! Heb weinig tot geen klachten. Bor ...
Oh mijn haar is ook zo vet! Vreselijk... deze douche in ons vakantiehuisje met stom gordijntje helpt niet echt bij dat gemak 😂

één maand geleden

Ik lees bij iedereen vaak plassen. Ik ben 5+2 en heb daar dus geen last van en ook niet ‘s nachts. Meerdere die dag niet hebben?

één maand geleden

Reactie op charlie88lilly

Ik lees bij iedereen vaak plassen. Ik ben 5+2 en heb daar dus geen last van ...
Ik heb er ook geen last van. Sowieso nog niet echt kwaaltjes. Alleen soms een beetje misselijk.

één maand geleden

Ik heb nog helemaal geen kwaaltjes. Maar dat kan ook komen omdat ik nog hormonen in mijn lichaam heb ( 6maanden geleden bevallen)

één maand geleden

Iemand ook niet zo vaak buikpijn merk wel dat me baarmoeder groeit maar niet zo heftig meer klopt dit

één maand geleden

Reactie op Marcellavansantvliet

Iemand ook niet zo vaak buikpijn merk wel dat me baarmoeder groeit maar nie ...
Hier alleen even met 4 weken twee dagen echt krampen gehad en nu helemaal niks meer. Wel darmen maar verder niet

één maand geleden

Hebben jullie ook de ene dag meer last van symptomen dan de ander? Ik was de afgelopen dagen zo moe, maar vandaag valt het dan wel weer mee. Steken in m’n buik zijn minder vandaag en de misselijkheid ook. Ik voel me vandaag helemaal prima en totaal niet zwanger of iets. Vandaag nog precies een week tot aan de eerste echo 🤞🏼🤞🏼🤞🏼🤞🏼🤞🏼

één maand geleden

Reactie op Tesvdb

Hebben jullie ook de ene dag meer last van symptomen dan de ander? Ik was d ...
Ja hoor, herkenbaar! Ik voel mij de ene dag ook minder goed dan de andere dag. Gisteren en vandaag ook een dag met weinig symptomen 😊 is niet iets om je gelijk zorgen om te maken ❤️

één maand geleden

Reactie op Tesvdb

Hebben jullie ook de ene dag meer last van symptomen dan de ander? Ik was d ...
Oef ja. Gisteren zo’n enorm goede dag! En vannacht werd ik wakker zooooo misselijk, vandaag echt enorm misselijk ook overdag. Schommelt wel vaker, was bij mijn vorige 2 zwangerschappen ook zo

één maand geleden

Ah fijn om wat herkenning te horen. Ik ben zo bang door een eerdere miskraam. Ik ben zo bang dat ik iets ‘verkeerd’ doe of iets doe wat niet mag bijvoorbeeld

één maand geleden

Hebben jullie ook dat het gedurende de dag wisselt qua symptomen? Bv ochtend geen gevoelige borsten en in de middag wel en dan weer in de avond minder?

één maand geleden

Reactie op Peach_

Hebben jullie ook dat het gedurende de dag wisselt qua symptomen? Bv ochten ...
Ja hier ook hoor. Las ook vanochtend een artikeltje dat dat heel normaal is. Kan zelfs dagen verschillen. Hoort er allemaal bij!

één maand geleden

Reactie op Peach_

Hebben jullie ook dat het gedurende de dag wisselt qua symptomen? Bv ochten ...
Mijn dag begint goed en eind van de middag wanneer ik moe word krijg ik meer kwaaltjes. Na even te rusten of het avondeten wordt het dan weer wat beter

één maand geleden

Morgen 5 weken en heb gevoelige borsten. Het schommelt wel, soms ‘s ochtends erger. Verder eigenlijk bijna elke avond (soms namiddag al) een enorm opgeblazen buik en dat doet ook zeer. Wel ga ik gewoon normaal naar de wc dus weet niet hoe het komt.. Ben ook erg onzeker door een eerdere miskraam.

één maand geleden

Ik heb echt mega last van mijn onderrug.. meer die daar last van hebben en tips om het tegen te gaan?